środa, 25 czerwca 2014

Zwykłe - niezwykłe zdobienie paznokci ;-)

Cześć!

Dziś pokażę Wam zwykłe - niezwykłe zdobienie paznokci :-) Jest ono bardzo proste a przy tym urzekające :-) Na zdjęciach niestety nie prezentuje się tak pięknie jak w rzeczywistości. Ciężko mi było uchwycić w obiektywie piękne maleńkie drobinki mlecznego lakieru, którym pokryłam płytkę. Na końcówki zdecydowałam się nałożyć kobiecy neonowy róż, który został delikatnie "przyćmiony" przez wierzchnią powłokę mleczną.

Dlaczego napisałam, że zdobienie jest urzekające? Jak tylko przyszłam do pracy koleżanki od razu zwróciły uwagę na moje paznokcie i jednogłośnie uznały, że jest piękne i też takie chcą. A Wam jak się podoba? ;-)




Do zdobienia ułożyłam dwóch lakierów z Softera.
Od lewej:
lakier Softer ProActive nr 104
lakier Softer Pro Active nr 84 (touch of light)




A to moja pierwsza wygrana w blogowym rozdaniu u Bożeny :-)
Dziękuję raz jeszcze kochana,
zapachy bardzo mi się podobają :-)





30 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda ;)
    gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystko podoba na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten "mleczny" bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie, śliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne!! Ten różowy kolorek jest cudowny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się, że tak ładnie równo Ci wyszły paseczki :) malowałaś odręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odręcznie malowałam :) Chyba się wprawiam powolutku :)

      Usuń
  8. Jak udało Ci się go zrobić tak perfekcyjnie. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem pomysłowy. Ciekawa jestem, jak wyglądałaby wersja z lakierem błękitnym. Ładnie wypielęgnowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten róż jest przepiękny! <3 Super pazurki i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny ten frnech , cudowny kolor i perfekcyjne wyknanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba!
    Chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nagrody! A paznokcie wyglądają ładnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdobienie, gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni letni frecz :) Szkoda, że nie mam tyle cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Subtelne i eleganckie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny różowy french :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdobienie i cieszę się również, że przesyłka dotarła w całości , nie "popsuta" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem, elegancko, a zarazem dziewczęco :))

    OdpowiedzUsuń