niedziela, 15 czerwca 2014

Jak ja lubię zakupy! :-)


Cześć!

Jak tam u Was pogoda? U mnie drugi dzień pochmurno, jednak dziś już na szczęście nie pada. Strasznie mnie męczą takie wahania temperatury. Wcześniej było ponad 45 stopni w słońcu a teraz jest zaledwie 12. Miałam w planach opalać się w weekend i niestety nic z tego nie wyszło... 

Baaaardzo powoli zaczynam się szykować do wakacyjnego wyjazdu, dlatego coraz częściej odwiedzam sklepy w celu dkonania konkretnych zakupów. Muszę wymienić garderobę na naprawdę letnią, kupić walizki (podręczną już na szczęście mam:-) ) i ogólnie zacząć ogarniać figurę, jednak z tym już u mnie problem bo zwyczajnie lubię jeść:D 

Dziś pokażę Wam zakupy, które zrobiłam w minionym tygodniu:)




Na samym początku będzie kosmetycznie :)
* w tych wspaniałych zbiorach znajduje się serum z L'biotica z komórkami macierzystymi,
jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi!


 Bluzeczka z F&F 
 * dałam podgląd serduszek, bo słabo je widać na bluzeczce


 Kapelusz z targu, by słońce mi nie przegrzało mózgu ;-)


Mała torebka przez ramię, również z targu


 Torebka większa, też wynalazłam ją na targu


Walizka na podręczny bagaż z Carrefour


Jak Wam się podobają moje nowe nabytki? ;-)



31 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj słonecznie :). Bardzo fajne zakupy. :) czekam na recenzje lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta duża,biała torebka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dzisiaj też kiepska pogoda.. ;/ Ja własnie też muszę kupić nowe walizki ;-) w ogóle to gdzie wyjeżdzasz/lecisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest cudowna ta duża! A tak apropo kosmetykow z komórkami macierzystymi- komórki te są martwe więc nie pomogą w niczym.l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak mam nadzieje, że nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto ;)

      Usuń
  5. o jakie śliczne torebeczki ;) masz niezłą okazję do powiększenia garderoby ;) sama radość 2w1;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne zmiany na blogu ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Potrzebowałam jakiejś zmiany na blogu i w końcu mnie natchnęło :P

      Usuń
  6. mam podobną walizkę, ładne torebeczki, mnie też męczą wahania temperatur

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś idę kupić wymarzoną wycieczkę do Chorwacji :) ... Torebki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna walizka, szukam takiej od dawna. Ile zapłaciłaś za swoją? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się podobają Twoje nowe nabytki :) Też bym się wybrała jeszcze raz na wakacje w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi ochoty na zakupy!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała, duża torebka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy udane :) super.

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka a'la chanellka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy, najbardziej mi się torebki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała torebeczka jest boska! :) Właśnie takiej potrzebuję, ale wolałabym czarną lub brązową :) W zakupach kosmetycznych widzę fajne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szampon z Dove ma moja siostra, obecnie używam i powiem Ci, że dobrze oczyszcza, ale trochę wysusza włosy :( Bez odżywki ani rusz! Mała, biała torebka bardzo wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się torebki! :)
    I kapelusz by mi się taki przydał, bym się lansowała w truskawkach i malinach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy udane :) ta większa torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta większa torebka mi się bardzo spodobała :D

    OdpowiedzUsuń