czwartek, 26 czerwca 2014

Lakier z połyskującymi drobinkami od Vipery.

Hej!

Od samego rana leje i nie zanosi się, by przestało. Mimo to mam dziś dobry humor a wszystko za sprawą Agi, u której rozdanie udało mi się dziś wygrać:-) Dzięki temu moje letnie wieczory zapowiadają się bardzo pachnąco:D

Dziś przychodzę do Was z recenzją jednego z trzydziestu szybkoschnących i długotrwałych lakierów do paznokci o przepięknej gamie kolorystycznej od Vipery - różowego z drobinkami - jest nim Speedy 623.


CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU

  • Wysoka jakość i trwałość lakierów zawdzięczana polimerom winylowym, które chronią paznokcie zapewniając jednocześnie długotrwały efekt.
  • Lakiery nie odpryskują oraz zachowują głęboki połysk.
  • Lakiery schną szybko i długo się trzymają dzięki unikatowej kombinacji surowców o wysokiej jakości.
  • Odpowiednio wyprofilowany, płaski, szeroki, precyzyjny pędzelek ułatwia staranną aplikację za jednym pociągnięciem.
  • Lakiery nie zawierają szkodliwych substancji: aldehydu, ftalanu, toluenu i dwubutylu.



Lakier znajduje się w szklanej transparentnej buteleczce, która jest bardzo wygodna i poręczna w użyciu. Jego pojemność to 10 ml. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, ma odpowiednią grubość i długość. Dzięki niemu z łatwością i niezwykłą szybkością aplikujemy lakier na płytkę. Konsystencja jest neutralna - nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Do pięknego pokrycia potrzeba nam dwie warstwy. Rozprowadza się równomiernie, nie ma przebłysków, nie tworzy smug. Bardzo szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 3-4 dni. P Do tego czasu nie ściera się, ani nie odpryskuje. Po aplikacji możemy się cieszyć pięknymi, subtelnie połyskującymi paznokciami:) Z łatwością się zmywa, nie odbarwia i nie wysusza płytki paznokcia.


Bardzo polubiłam ten lakier i na pewno nie będzie to mój jedyny z tej serii.

Cena: 8,99 zł / 10 ml

 
Jak Wam się podoba?
Mieliście lakier z tej serii?

31 komentarzy:

  1. śliczniutki ;) Lubię ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ten to mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie się prezentuje, taki delikatny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny lakier, podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobny z H&M i go uwielbiałam :-) teraz wiem, gdzie szukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny chociaż jak dla mnie moglby tych drobinek nie mieć : p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę przekonać się do lakierów z drobinkami, a perłowych wręcz nienawidzę, za to uwielbiam maty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie i delikatnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem dobre właściwości :-) Te drobinki dodają mu uroku. Ostatnio gustowałam w takich matowych, pastelowych różach, jakby podkreślających naturalny kolor płytki paznokciowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz na prawdę śliczne paznokcie - zazdroszczę :) Lakier prezentuje się na nich rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor a drobinki tylko podkreślają jego dziewczęcość :) Kurcze, muszę się nad czymś podobnym rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski trudny język a ja mimo trzech kaw nie myślę. Muszę się nad czymś podobnym zastanowić albo o czymś podobnym pomyśleć :D

      Usuń
  13. u mnie dzisiaj pogoda juz jest cudowna ! < 33 a lakier jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor aczkolwiek wole mat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli trwałość dość przeciętna jak na lakiery, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny odcień i ładnie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek ! :)
    Fajnie wygląda teraz twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolorek:) nie miałam nic z vipery

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam jeszcze żadnego, a szkoda, bo wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłby w moim typie, gdyby nie miał drobinek.. Aczkolwiek lakiery z Vipery lubię:)

    OdpowiedzUsuń