wtorek, 17 czerwca 2014

Limonkowy, letni PAESIAK :)


Cześć!

Większość z Was już wie, że lakiery PAESE podbiły moje serce. Uważam, że są one warte poświęcenia uwagi, dlatego po raz kolejny pragnę  zaprezentować produkt tej marki. Będzie to świeża, soczysta limonka, która pięknie prezentuje się, szczególnie w słoneczne dni, na paznokciach. Jest to odcień nr 343. Otrzymałam go w zamówionym przeze mnie PAESE BOX. Jego zawartość można zobaczyć tu.

Opis producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.



Lakier znajduje się z buteleczce o pojemności 9 ml. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, ma odpowiednią grubość i długość. Włosie się nie "czochra", ani nie wykręca na boki.


Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka, dzięki temu nabieramy odpowiednią ilość lakieru na pędzelek. Jedna warstwa bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia, zaś dwie kryją idealnie. Rozprowadza się równomiernie, nie ma przebłysków, nie tworzy także smug. Szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 5 dni. Nie ściera się, ani nie odpryskuje. Z łatwością się zmywa, nie odbarwia płytki  ani jej nie wysusza.

Niestety ciężko mi było uchwycić dokładny kolor lakieru. Do zrobienia zdjęcia musiałam użyć lampy błyskowej, przez co produkt na paznokciach wygląda bardziej neonowo. W rzeczywistości jest bardziej stonowany, tak jak w buteleczce.


Cena: 15,90 zł / 9 ml

Jak Wam się podoba? 
Lubicie limonkę na paznokciach?




27 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kolor limonki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam takiego lakieru. Podoba mi się! I to bardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja się jeszcze jakoś nigdy nie odważyłam na taki kolory u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor śliczniutki! :) tak apropo to ja jeszcze nie słyszałam o paese box ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor, to prawda,że na lato super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekałam aż zaprezentujesz ten lakier ;) jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery Paese bardzo lubię, ale takie kolory nie należą do moich ulubionych ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialny kolor! Taki żywyy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam ale nie mam żadnego lakieru. Limonka na lato jest genialna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli jest taki jak w buteleczce, to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że kolor lakieru nie jest w rzeczywistości tak intensywny jak na powyższym zdjęciu :) Byłby cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor rewelacyjny! :))
    Na Twoich paznokciach wszystkie lakiery pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny kolor :) idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń