czwartek, 19 czerwca 2014

Mój coDZIENNY makijaż.

Cześć!

Polubiłam Wasze posty typu "mój codzienny makijaż", dlatego postanowiłam podzielić się z Wami również i moimi ulubieńcami. Na wykonanie całości potrzebuję maksymalnie 15 minut, więc jest to make up na szybko. Nie używam podkładu, bo latem raczej nie lubię go nakładać. Przed zrobieniem makijażu uprzednio przygotowuję moją skórę poprzez przemycie jej tonikiem zmniejszającym wydzielanie sebum z URIAGE, który przeznaczony jest do skóry trądzikowej. Następnie używam kremu do twarzy z Garnier 25+ na dzień. Czekam czekam kilka minut, aż kosmetyk wchłonie się w skórę i przystępuję do malowania :-) 


Tak wygląda mój codzienny makijaż:



A tak prezentuje się zestaw, którego używam:

- Pierre Rene - matujący puder transparentny z jojobą i minerałami nr 3
- L'oreal Volume Milion Lashes SoCouture - tusz
- ALKEMIKA kaszmir - matowy cień do powiek nr 677
- Softer - róż do policzków nr 06
- Laura Conti wild lemon lip balm - pomadka (recenzja tu)
- dwa pędzelki nieznanych firm - mały do cienia, duży do różu




Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do codziennego makijażu?




23 komentarze:

  1. O, nie znam zupełnie tych cieni, pisałaś gdzieś większą recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że nie nakładasz podkładu- z taką piękną cerą! *.*
    Mój codzienny makijaż wygląda podobnie (ale obowiązkowo podkład) :)
    Marzy mi się ten tusz, którego użyłaś :)

    Miło ujrzeć Twą śliczną buźkę :) Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Ja niestety muszę nakładać podkład i jeszcze korektor bo mam brzydkie przebarwienia :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , ja w lecie również używam małe ilości podkładu, znam ten puder Pierre Rene i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż i piękne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku ślicznie wyglądasz w takim makijażu :) Szkoda, że sama nie umiem się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę cery ;) Przepiękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny makijaż, piękna cera, świetne włosy :)
    z kosmetyków zainteresował mnie najbardziej puder matujący, fajnie wygląda, nawet na buzi bez podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, delikatny makijaż ja tez staram się nie używać mocnych podkładów teraz przerzuciłam się na kremy BB. W moim letnim makijażu teraz przeważa delikatne oko i mocne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie bomba, bardzo naturalnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ładny i delikatny i o to chodzi w makijazu dziennym ;) Super ;) Zapraszm do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, piękny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. co to za piękność?! |<3 Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz śliczną cerę, zazdroszczę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. naturalny i świeży :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały ! podoba mi się tak naturalnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczną masz cerę! :) lubię takie naturalne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny, szybki i prosty makijaż. Bardzo mi się podoba.
    Musze przyznać, że ja jednak bez podkładu z domu nie wyjdę, choć wiem, że skóra byłaby mi za to wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny makijaż - dyskretny i nadający buzi świeżości - właśnie taki preferuję! (Jeśli w ogóle jakiś robię...) Latem również zero podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż jest śliczny, ale tak naprawdę obłędny jest kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń