niedziela, 1 czerwca 2014

Zakupy, zakupki, zakupeczki ! :-)

Cześć!
O mojej miłości do lakierów do paznokci już wspominałam wcześniej. Teraz nadszedł czas bym się przyznała, że jestem również ubranioholiczką na odwyku;-) Moja szafa i półki pękają w szwach od nadmiaru odzieży dlatego jakiś czas temu postanowiłam sobie, że w końcu moje zakupy będą przemyślane i kupuję tylko to, w czym się zakocham i wiem, że musi być moje:-P 

Pochwalę się Wam moimi zakupami:-) Przygotowuję się do wyjazdu na baaaardzo ciepłe wakacje, więc trochę muszę uzupełnić garderobę:-)


Koszula Cropp

Spodenki Cropp

Zwiewna bluzeczka Cropp

Zwiewna bluzeczka H&M

 Sukienka/tunika H&M

 Spodenki skóropodobne kupione w SH z H&M 
za całe 12 zł :-)

Chusta również kupiona w SH
za 6,50 zł 

Balerinki 1

Balerinki 2

Balerinki 3

Trampki 1 - za niecałe 7 zł :-)

Trampki 2 - również za niecałe 7 zł :-)

Eleganckie półbuty do pracy ;-)


Szukam jeszcze jakichś fajnych płaskich sandałów na szczupłą stopę. Może polecicie mi jakieś? :-)


Jak Wam się podobają moje zakupy?



29 komentarzy:

  1. Ile nowości! Ja też chcę takie trampki. Super i bardzo tanie.
    Podobają mi się spodenki z Croppa :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuszki z Croppa bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to znamy już Twoja drugą słabość ;) spodenki są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki Cropp są świetne;) Ja też mam problem z znalezieniem sandałów bo każda para wisi na mojej stopie ;D
    ps. Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 spodenki i apaszka bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też tak twierdzę, mój M. to chyba szału by dostał, gdybym tyle par butów na raz do domu przyniosła ;-) Serio, mam zakaz, chyba, że coś w zamian wyrzucę. Okazuje się, że moja garderoba zajmuje za dużo miejsca.

      Usuń
  7. super zakupy,ile butów uwielbiam,ja też kupuję hurtowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty z croppa i sh są mega świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spódenki skórzane są mega, gdybym była szczupła to bym w takich chodziła cały czas :) Ja w tym roku na lato kupiłam sobie Melisski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem szczupła a chodzę w takich i sie nie przejmuje :D :)

      Usuń
  10. Ja także lubię motyw 'pasiakowy' :P

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki skórzane <3
    zazdroszczę bardzo takiego łupu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miętowe buciki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, poszalałaś z tymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Podobne koszule jeansowe widziałam na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszule.html#1 . Sprawdź, może coś ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zakupy, uzupełniłaś garderobę aż nadto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane zakupy, wszystkie ciuszki i buty podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama dość często chodzę na zakupy do Croppa - mają tam ciekawe ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki skórzane okrutnie mi sie podobają ;) A dokąd sie na wakacje wybierasz?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula i dwie pary spodenek super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodenki z SH <3 Ale Twoja zgrabniutka dupeczka musi w nich szałowo wyglądać! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ale mnie rozśmieszyłaś :) Zgrabniutniej dupeczki to ja niestety nie mam :( :P

      Usuń