niedziela, 8 czerwca 2014

Zmywacz do paznokci z dodatkiem olejku arganowego.

 Cześć!

Jak Wam mija weekend? U mnie na termometrze 41 stopni, na dworze ciężko wytrzymać ale nie narzekam bo lubię lato:-) Mogło by tylko nie być komarów. Wczoraj tak mnie pogryzły, że na całym ciele mam minimum 50 bąbli... Staram się ich nie ruszać, żeby nie zaczęły swędzieć... Wtedy dopiero była by masakra;-) 


Dziś przychodzę do Was z recenzją wzmacniającego zmywacza do paznokci z dodatkiem oleju rycynowego i arganowego, który za razem ma za zadanie redukować kruchość paznokci. Otrzymałam go na spotkaniu blogerek w Puławach od firmy coloris. Bardzo mnie ciekawił, gdyż nigdy wcześniej nie miałam okazji testować takiego produktu z dodatkiem olejku arganowego. Sam olejek sprawdzał się u mnie znakomicie a w połączeniu ze zmywaczem? Zapraszam do recenzji:-)


Opis producenta:
Wzmacniający zmywacz do paznokci z dodatkiem olejku arganowego i rycynowego.
Nie zawiera acetonu i toluenu. Delikatna kompozycja o działaniu pielęgnacyjnym i odżywczym, wzbogacona olejkiem rycynowym i arganowym wzmacniającym paznokcie oraz nadającym im elastyczność i połysk. Polecana do lakierów każdego rodzaju oraz tipsów i paznokci akrylowych, nie wysusza i nie uszkadza płytki paznokciowej.


Moja opinia

Zmywacz znajduje się w niewielkiej, zgrabnej plastikowej buteleczce, w kolorze typowo kobiecym - różowo-białym, o pojemności 100 ml. Dzięki temu, że nie ma w swoim składzie acetonu nie posiada aż tak charakterystycznego zapachu towarzyszącego temu typowi produktów. Przy pierwszym otwarciu czułam przyjemny, porównywalny do kwiatowego zapach, jednak po pewnym czasie jego intensywność się ulotniła i wyczuwalny jest w niewielkim stopniu. Płyn ma transparentny kolor. Bardzo dobrze zmywa paznokcie, nie maże się i nie pozostawia smug na skórkach nawet po czerwonym lakierze. Dodatkowo, dzięki swojej delikatnie oleistej konsystencji, świetnie nawilża  i odżywia płytkę paznokci. Są one nawilżone i pełne blasku. Produkt jest wydajny. Jest to moje pierwsze opakowanie ale na pewno kupię kolejne - bardzo się polubiliśmy:-)


Cena: 7,39 zł / 100 ml


Skład: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Retinyl Palmitate, Argania Spinosa Cernel Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prafum, [+/-] C.I. 26100, CI 61565, C.I. 4700.



Zmywacz można kupić stacjonarnie w drogerii Rossmann, lub 
w sklepie internetowym producenta. 





25 komentarzy:

  1. Nigdy go nie widziałam. Jak spotkam w Rossmannie to chętnie kupię i wypróbuję skoro tak zachwalasz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. he he jak do jednego paznokcia to ja nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nigdy nie widziałam tego kosmetyku na sklepowych półkach. A sama chwilowo używam naprzemiennie - żelowy zmywacz marki Donegal oraz słynny zmywacz z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już l\kilka pochwalnych opinii,sama nie miałąm. Zawsze kupuję zmywacz z Isany ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale tylko raz ponieważ nie zachwycił mnie na tyle żeby kupić kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, lecz ciekawie się prezentuje, ja często zmieniam zmywacze do paznokci, więc, gdy go spotkam w sklepie to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale ta marka cos mi zaczyna mówic hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze zmywacza nie używałam, jakoś się nie złożyło bym malowała paznokcie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale póki co moim faworytem jest Constance Caroll, lakier schodzi dosłownie w sekundkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w mieście też ładna pogoda i gorąco :)
    Zmywacza nigdy nie widziałam i nie znam :) Póki co dobrze się spisuje u mnie zmywacz z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PPierwszy raz go widzę! Ale skoro taki super to muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a myslalam ze w zmywaczu do paznokci nie da rady dodac olejku arganowego a tu prosze ;DDD ale fajny sie wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak, istnieją takie cudeńka ;)

      Usuń
  13. Nie znam go,ale chętnie go poznam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam go i nie widziałam nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie zwracam uwagi na to jaki zmywacz kupuję, i to mój błąd

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz widzę ten zmywacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Opis brzmi zachęcająco. Moje paznokcie są z gatunku tych kruchych, a w dodatku ostatnio ciągle zapominam, żeby wcierać w nie olej, kiedy to robiłam to były w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować zmywacz, na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  18. Nie widziałam tego zmywacza, ale w sumie w Ross byłam 100 lat temu... :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam ;) To kolejny produkt którego w ogóle nie kojarzę :) Masz nosa do fajnych nowości i ciekawostek kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze się za nim rozejrzeć, bo właśnie mój zmywacz jest na wykończeniu, a ten wygląda na to, że jest wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moim ulubiencem jest zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń