niedziela, 20 lipca 2014

Ach te marmurki... :-)


Witam!

Ostatnio serca blogerek podbijają lakiery marmurkowe z Lemaxa. Również jestem ich fanką, jednak w swoich zbiorach mam tylko dwa odcienie z tej serii. Zbieram się jednak do złożenia zamówienia na allegro - zdecydowanie muszę powiększyć swój asortyment o większą gamę kolorystyczną tych cudeniek. Cena jest bardzo przystępna, bo za taki piękny lakier zapłacimy tylko 2,50 zł na allegro.









Lakier znajduje się w zgrabnej, niewielkiej buteleczce o pojemności 9 ml. Niestety nie odnalazłam informacji na stronie producenta jaki jest jego numer. Konsystencja jest raczej rzadka, mimo tego dobrze rozprowadza się na płytce. Nie tworzy smug ani nie ma przebłysków. Pędzelek jest długi i cienki, ale według mnie idealnie pasuje do konsystencji. Nie ma mowy o zabrudzeniu skórek.


Wysycha bardzo szybko. Jednym minusem jest jego krycie. By ładnie prezentował się na paznokciach, potrzeba nam aż 4 warstwy! Sporo ale jak mamy trochę wolnego czasu to dla tak pięknego efektu naprawdę warto. Utrzymuje się około 4 dni. Dobrze się go zmywa. Nie przebarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.



Jak Wam się podoba?
Macie jakieś marmurki?





37 komentarzy:

  1. Akurat tego nie mam, ale inne sprawują się u mnie świetnie. Lemax jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie efekt zadowala już po 1 warstwie, czasem pozwalam sobie na 2 :) choć widzę, że u mnie nigdy nie wyszedł aż tak cytrynowy, więc chyba muszę wypróbować 4
    mam ten sam odcień i jeszcze biały i oba zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia ♥ a do tego ta śmieszna cena i zadowalająca trwałość! mam ochotę na neonki-marmurki, ale nie wiem czy wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biały i blodoróżowy ale zółty marmurek do mnie nie przemawia :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wygląda, lubię lakiery tej firmy - mam fioletowy i zaskakująco długo sie u mnie trzyma jak za cene 2zł

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taki jasny róż z Lemaxa...a ostatnio poznaję lakier o podobnym efekcie innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się u kogoś na pazurkach, u siebie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 warstwy :O.
    Ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te marmurki i sama Uznałam ze musze je dokupić w innych kolorach niż mam : p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale one piękne nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę lakiery z takim efektem ;) Wygląda naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. rowniez mam zamiar zakupic lemaxy na allegro :) ten marmurek jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest na prawdę fajny - bardzo przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstyd się przyznać ale nie mam żadnego marmurka w swoich zbiorach :(
    Będę musiała nadrobić i ten byłby idealny jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier zapowiada się kusząco, dla siebie jednak wybrałabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam , ale chyba czas to zmienić :)
    Pięknie wyglądają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zamierzam się na nie... tylko zawsze coś stoi mi na przeszkodzie;)
    Żałuję że nie kupiłam stacjonarnie, bo teraz już ich tam nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najładniejszy! Cudowny, oryginalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to nowość, ale lakiery traktuję po macoszemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pomarańczowy, zielony i różowy, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnych marmurków, ale chyba sobie jakiś zafunduję, bo podobają mi się znacznie bardziej niż piaski czy matowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię ich właśnie za to słabe krycie.. i mega rzadką konsystencję :P Podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie wyglada na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor ciekawy, ale wiem, ze u mnie lakiery z Essie sa niezastapione ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny kolorek i efekt koncowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolorek i pazurki <3

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :):)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze 4 warstwy to dla mnie duzo ;<< ale kolor jest serio piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam jeszcze nigdy żadnego marmurka. nie wiedziałam że te lakiery są tak tanie, 4 warstwy to dużo, nie miałabym chyba tyle cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, chciałabym je znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wygląda jeszcze nie miałam żadnego lakieru marmurkowego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam kilka w innych kolorach, ale są rewelacyjne! :)
    Twój ma ciekawy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń