czwartek, 10 lipca 2014

Chyba oszalałam, czyli KOSMETYCZNE ZAKUPY.

Cześć!

Wczoraj pojechałam do Warszawy złożyć dokumenty w sprawie wizy turystycznej. Oczywiście strona internetowa ambasady była nieaktualna i nie miałam wszystkich dokumentów, które były potrzebne. Telefonicznie też nikt nie był uprzejmy mnie o tym poinformować. Także w sumie nic nie załatwiłam. Po drodze jeszcze pękła nam jakaś linka w samochodzie - dzień był "fantastyczny" i pełny wrażeń;-)
Ale skorzystałam z tego, że jestem w stolicy i mogę zwiedzić sklepy, których u mnie nie ma w mojej okolicy. Oczywiście niczego nie potrzebowałam "na już", bo moje półki uginają się od kosmetyków ale było tyle wspaniałości w dobrych cenach, więc musiały się one znaleźć w moim koszyku zakupowym. Największe szaleństwo miało miejsce w Bath & Body Works. Ich kosmetyki urzekają mnie swoim zapachem i jego trwałością... nie mogłam się powstrzymać ale i tak ograniczyłam się do minimum:-) Pozostałe zakupy zrobiłam w Super-Pharm.



Oto gromadka z moimi nowościami :-)



Tołpa - matujący płyn micelarny i tonik 2w 1
400 ml


IWOSTIN Purritin - żel do mycia twarzy 
200 ml


Ziaja kremowe mydło z jedwabiem + krem do rąk
Ziaja kremowe mydło z kaszmirem + krem do rąk


BIOELIXIRE argan oil do włosów
20 ml


Bath & Body Works - mgiełki
Japanesse Cherry Blossom 
Velvet Sugar 
236 ml


Bath & Body Works - rozświetlająca mgiełka cherry blossom
236 ml


Bath & Body Works - balsam moonlight path
236 ml

Teraz mogę leżeć i pachnieć ;-)



Jak Wam się podobają moje zakupy?
Używałyście coś z powyższych kosmetyków?

42 komentarze:

  1. rewelacyjne zakupy! od dawna już czaje się na ten żel Purritin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zaszalałaś,same cudeńka:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no co Ty ;) Kobieta zawsze potrzebuje zakupów... choćby na zapas ;)
    Mgiełki wyglądają prześlicznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie poszalałaś :D ale zakupy świetne :) i jak są dobre ceny to warto korzystać :) do jakiego kraju o wizę się starasz jeśli można wiedzieć? Ja planuję w zimie do USA się wybrać i też za jakiś czas wezmę się za ten galimatias papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, oj tam. Każdemu należą się porządne zakupy :D.
    Świetne nowości :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, spore zakupy :) Każdej kobiecie należą się drobne przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O...super, szkoda,że nie mogę powąchać teraz tych zapewne cudnych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow zaszalałaś :) świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te mgiełki najbardziej przykuły moją uwagę, muszę o nich poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest tak źle, gdybyś czasami widziała moje kosmetyczne zakupy to dopiero złapałabyś się za głowę:P

    OdpowiedzUsuń
  11. no no no faktycznie kosmetyczne szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a tam oszalałas :d.. na zakupy zawsze pora ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Na te mgiełki sama bym się skusiła!! Niestety nie dane mi było odwiedzić ich sklepu i poniuchać co mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  14. mocno zaszalałaś ale będziesz pięknie pachnieć. też używam ten olejek do włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio poszalałam w Bath and Body Works:)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Ile cudowności! Będzie używania a używania - lubię to! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale zaszalals faktycznie ale zapas przynajmniej jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tylko Cie spotkamy to wszytskie beda Cie niuchac ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo, trochę tego jest !:D Ale nie ma co żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam te mydła Ziai, muszę kupić skoro taki fajny gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo jakie wspaniałości, zwłaszcza B&BW <3
    A micelka z Tołpy mam, bardzo fajny jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam żadnego. Ale widzę, że wszystko razy dwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się będę rozdrabniała, jak kupować to hurtowo ;)

      Usuń
  23. Same cuda :-) Niedawno złożyłam zamówienie w B&BW w USA i na razie czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przygarnęłabym tołpę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię te balsamy z BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie poszalałaś !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. żel do mycia twarzy jest super!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zakupy, ciekawa jestem tego płynu z Tołpy, ja właśnie zamówiłam AVENE i ciekawa jestem czy mi podpasuje.

    Będę zaglądać i zapraszam do mnie :)

    http://rajkozaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Musze wyprobowav te mgielki z BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zakupy:) Gdzie dorwałaś mydło z kremem w gratisie? w jakiej cenie są mgiełki BBW?

    Pozdrawiam

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  31. Mgiełki wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń