poniedziałek, 14 lipca 2014

Czerwony piasek na paznokciach, czyli mini me ;)



Hej!

Ostatnio bardzo lubię piaski na moich paznokciach. Mam ich niewiele w swojej kolekcji i coś wydaje mi się, że muszę ją delikatnie rozszerzyć. Uwielbiam tą fakturę! Nie wiem za co - urzekła mnie tak bardzo, że chciałabym mieć całą gamę kolorystyczną. 

Dziś zaprezentuję Wam jeden lakier z moich małych piaskowych zbiorów - czerwony PAESE mini me numer 328. Uważam, że czerwień na paznokciach jest bardzo kobieca a jeszcze w takiej postaci to już istne szaleństwo;-)

Opisu producenta nie znalazłam, więc dziś będzie do poczytania tylko moja opinia;-)




Lakier, jak sama nazwa "mini me" wskazuje, znajduje się w niewielkiej szklanej buteleczce o pojemności 6 ml.  Opakowanie jest poręczne i wygodne w użyciu. Posiada cienki i dość długi pędzelek - trzeba uważać, by nie pobrudzić skórek dookoła. Ja jako stara manicurzystka domowa nie mam z tym jednak problemów;-) Konsystencja jest dość gęsta i taka pozostaje przez długi czas, nic się nie zmienia.


Produkt jest świetnie napigmentowany! Jedna warstwa kryje bardzo ładnie, jednak na moich paznokciach by osiągnąć pożądany efekt potrzebne są dwie. Ze względu na konsystencję drugą warstwę troszkę ciężej nałożyć i musimy nabrać więcej lakieru na pędzelek. Rozprowadza się  równomiernie, nie tworzy smug ani nie ma przebłysków. Szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna się ścierać na końcówkach, nie odpryskuje. Przy zmywaniu barwi skórki dookoła, więc musimy się trochę nagimnastykować, by całość dokładnie oczyścić. Nie odbarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.




Cena: 4-5 zł / 6 ml



Jak Wam się podoba?
Lubicie piaskowe faktury?




31 komentarzy:

  1. Piękny efekt jest:) Też polubiłam się z piaskami,ale o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne urozmaicenie klasycznej czerwieni na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwonego piasku jeszcze nie widziałam i ten wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mi się już piaski przejadły ;-) ale kolor ładny :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt,ostatnio chodzi za mną czerwień na paznokciach i chyba skusze się na ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wygląda, ja mam kilka piasków, ale jeszcze żadnego nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam piaski :). Ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię piaskowe paznokcie i podobają mi się u kogoś, sama nie do końca dobrze się z nimi czuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. taka faktura diabelsko mi się podoba, ale jakoś nie mogę się zebrać, żeby choć jeden taki lakier sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam piasków wśród swoich lakierów, ale czas to najwyraźniej zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja ;) przełamana klasyczna czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jest <3 <3 na zły humor go sobie kupię : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię piaski, ale zdecydowanie te brokatowe :P Te bez drobinek jakoś srednio mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie efekt jest rewelacyjny! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czerwień więc i ten lakier przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej lubie gładką tafle,ale ten nawet mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny lakier, wspaniale się prezentuje na paznokciach- czerwień jest ponadczasowa i ja ją uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piaskowy lakier nie jest mi obcy ale w takim kolorze jeszcze go nie widziałam. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest na prawdę imponujący - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny taki efekt :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam piaski, kolor piękny jak czerwone wino. takie wykończenie najdłużej trzyma się na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownei wyglada na panzokciach !

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny efekt i piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam piaski :) a ten kolor jest przecudowny:) nie mam takiego jeszcze w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktura piaskowa bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń