wtorek, 8 lipca 2014

Golden Rose Holiday, czyli piękne piaski na paznokciach.

Cześć!

Wczoraj w moje ręce wpadł nowy lakier Golden Rose z serii Holiday - srebrny o numerze 51. Uwielbiam efekt piasku, więc od razu musiałam sprawdzić jak się będzie prezentował. Postanowiłam połączyć go w eleganckim, wieczorowym zdobieniu z różem w odcieniu 66, który miałam już wcześniej w swoich zbiorach (recenzję można przeczytać tutaj). Całość fajnie się prezentuje, jednak na zdjęciu ciężko było uchwycić prawdziwy wyraz obu lakierów. 







Lubicie piaskowe lakiery?




Wczoraj liczba moich obserwatorów przekroczyła 100 z czego ogromnie się cieszę :)
Dziękuję, jest mi bardzo miło, że tak wiele z Was odwiedza mojego bloga :)






22 komentarze:

  1. Różowy jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne połączenie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory! :) osobiście uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolory bardzo mi się podobają - jak paznokci nie maluję,tak do piasków mam słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię piaski. Te fajnie się prezentują :).
    Gratuluję i życzę kolejnej 100!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szalenie podoba mi się połączenie srebrnego z różem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba piękne a połączenia jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. jedno z moich ulubionych połączeń;p aktualnie mam jasny, pastelowy fiolet z takim samym brokatem na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A dzisiaj u kosmetyczki miałam właśnie pomysł na takie kolorki :D Ale jednak wygrało złoto i neonowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. są piekneeee! <3 muszę je kupić!

    OdpowiedzUsuń
  11. kusi mnie taka piaskowa faktura:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne, obydwa! Ale ten srebrny ma w sobie coś takiego magicznego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają razem :) Nie mam w swojej kolekcji nawet jednego piaskowego lakieru. Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Użyte razem wyglądają bardzo ładnie :-) Aczkolwiek jeszcze piasków nie próbowałam, boję się, że są "trudne", a ja w dziedzinie malowania paznokci biegła nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się takie połączenie :)
    Mogę od Ciebie zgapić? :D oczywiście z uwzględnieniem praw autorskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się piaskowe lakiery, ale na swoich paznokciach jakoś dziwnie się z nimi czuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam piaski ;) Twoja wersja jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sreberko jest cudowne! Musze wreszcie zainwestować w GR :)

    OdpowiedzUsuń