wtorek, 29 lipca 2014

Kobiecy lakier od Softer.

Cześć!

Ostatnio bardzo często na moim blogu pojawiają się posty z lakierami do paznokci. I taki temat przygotowałam dla Was również na dziś. Pragnę przedstawić moją miłość od pierwszego wejrzenia, czyli Softer Crazy Colours nr 5 o kolorze wiśniowym. Kiedy go zobaczyłam wiedziałam, że musi być mój!

Opis producenta:
Softer Crazy Colours lakier do paznokci to produkt występujący w wielu kolorach: matowe, perłowe i z drobinkami. Szybkoschnący i długotrwały. Wygodny pędzelek ułatwia aplikację na każdej płytce paznokcia. Kolory odbijające światło niczym lustro i nie blakną. Dla pożądanego efektu nakładać dwie warstwy.




Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 9 ml. Konsystencja nie jest zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Bardzo dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia i nie tworzy smug. Posiada dobrze wyprofilowany pędzelek, dzięki któremu z łatwością dotrzemy do każdego "zakamarka" i nie pobrudzimy przy tym skórek. Aplikacja jest wygodna.

Pierwsza warstwa kryje bardzo ładnie, jednak do idealnego pokrycia potrzebne są dwie. Szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach przez 3 dni. Po tym czasie zaczyna odpryskiwać. Nie ściera się na końcówkach. Bardzo dobrze się zmywa, nie barwiąc przy tym skórek dookoła. Nie przebarwia płytki paznokcia ani jej nie wysusza. 


Cena: 7,90 zł / 9 ml


Jak Wam się podoba?
Miałyście lakiery z tej serii?




25 komentarzy:

  1. ciekawy kolor, ale gustuję troszkę w innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! zapraszam również do nas,są już wytwory naszej pierwszej przeróbki
    Może wspólna obserwacja.?
    Wpadnij będzie nam miło ;)
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor faktycznie ma bardzo ładny, taki klasyczny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, nasycona czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek choć po buteleczce myślałam, że będzie bardziej malinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest świetny i za taką ceną

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam zadnych lakierow z tej serii, ale kolor calkiem w moim stylu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na paznokciach wygląda zdecydowanie lepiej niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń