poniedziałek, 7 lipca 2014

Letni coral divine od Softer.


Cześć!

Ostatnio jakoś nie mogę wygospodarować czasu i przez to trochę zaniedbałam bloga. Na dworze jest tak pięknie, że grzechem byłoby siedzieć w domu. W końcu moja skóra zaczyna nabierać pięknych, brązowych barw. Bardzo lubię być opalona - od razu skóra prezentuje się znacznie ładniej :-)

Dziś przychodzę do Was z recenzją, według mnie bardzo ładnej, emalii do paznokci Softer Pro Active - coral 36 divin. Nie wiem czemu w nazwie jest "divin" a nie "divine" ale nie mnie się czepiać, pewnie tak oryginalnie miało być;-) Jest to już moja kolejna emalia. Czy zachwyciła mnie tak samo jak ta z Laury Conti, o której pisałam tutaj? Zapraszam do recenzji :-)




Opis producenta:
Softer Pro Active to super trwała i ochronna emalia do paznokci. Wzbogacona została o specjalny kompleks PRO ACTIVE, kompleks aktywnych składników zawierających m.in. proteiny i jedwab. Emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie. Dodatkową zaletą jest ochrona przed promieniami UV. Kolory pięknie odbijają światło i nie blakną. Wąski pędzelek ułatwia aplikację. Dla pożądanego efektu nałóż dwie warstwy.




Emalia znajduje się w szklanym transparentnym słoiczku o pojemności 10 ml. Opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne w użyciu. Posiada dość długi i cienki pędzelek, ale mimo wszystko aplikacja nim jest bezproblemowa. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka, według mnie jest idealna


Produkt jest dobrze napigmentowany. Jedna warstwa bardzo ładnie kryje płytkę paznokcia a dwie wyglądają już rewelacyjnie. Emalia rozprowadza się równomiernie, nie ma przebłysków ani smug. Szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach około 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna delikatnie odpryskiwać. Zaletą jest to, że nie ściera się na końcówkach. Z łatwością się zmywa, nie odbarwia i nie wysusza płytki paznokcia.



A tak prezentuje się na paznokciach:




A tu moja wspaniała, pachnąca wygrana w rozdaniu na blogu u Agi :)
Dziękuję kochana:* 
Teraz letnie wieczory będą mi umilały zapachy PartyLite :)





36 komentarzy:

  1. Super, że tak ładnie kryje :) Kolor również przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widuję te lakiery w osiedlowym spożywczaku :D Ale zawsze mało atrakcyjne kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda na paznokciach !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek! To ten miałaś wczoraj na pazurkach? :)
    Bo o ile dobrze pamiętam (%) był właśnie w podobnym odcieniu :D

    Jeszcze raz Kochana gratuluję Ci wygranej i życzę miłych wieczorków w otoczeniu pięknych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj na pazurkach miałam http://wszystkowo.blogspot.com/2013/09/piaskowiec-od-golden-rose.html - % dobrze się przyswoiły widzę :P

      Dziękuję raz jeszcze - teraz pozostaje mi się relaksować przy pięknych zapachach :)

      Usuń
    2. Hahaha, no nie od dziś wiadomo, że alkohol szkodzi na wzrok xD
      Ale kolory podobne, czyli mogę pić dalej :P

      Usuń
  6. Piękny kolor! Szukam takiego od dłużeszgo czasu i jeszcze nic nie wpadło mi w ręce ;(

    Teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny! oniemiałam... na paznokciach wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i w ogóle masz śliczne te paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny kolorem!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, na zdjęciu wygląda na żelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych lakierów, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek bardzo ładny!
    Pozdrawiam jako 100 obserwatorka i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło gościć u mnie 100 obserwatorkę :)

      Usuń
  14. kolorek jak najbardziej w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor i zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek, super prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, idealny na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor rewelacyjny! a jeśli nie trzeba nakładać kilku warstw i lakier mocno nie odpryskuje-czego chcieć więcej:) przy okazji zapraszam na miniaturowe biżuteryjne słodkości www.natajka.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru :) Typowo letni i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że w jak zobaczyłam zdjęcia buteleczki, lakier nie zachwycił mnie w ogóle. Ale na paznokciach podoba mi się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię świece z PartyLite ale woski są jeszcze lepsze

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny jest ! :) ja mam taki ale różowy, róóżowy, różowy ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolorek, uwielbiam wszelkie lakiery do paznokci!!
    Obserwuję i zapraszam również do siebie!
    www.cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i bardzo letni!:)

    OdpowiedzUsuń