piątek, 8 sierpnia 2014

Czy w końcu znalazłam podkład idealny? Pharmaceris matujący zwężający pory SPF25.

Cześć!
Od długiego czasu poszukuję podkładu idealnego, który będzie pięknie matował moją skórę przez cały dzień nie przesuszając jej przy tym i nie zapychając porów. Jak zapewne część z Was wie, jestem fanką podkładów z Pharmaceris. Kiedyś był tylko jeden rodzaj fluidów do wyboru - intensywnie kryjący przeznaczony do każdego rodzaju skóry, który sprawdzał się u mnie naprawdę fajnie. Później firma wypuściła dwa nowe warianty produktu o działaniu nawilżającym i matującym. Moja skóra ma skłonność do przetłuszczania się w strefie T, dlatego postanowiłam wypróbować właśnie ten drugi. Teraz z kolei został zmieniony jego skład i ma dodatkowo zmniejszać pory. Wybrałam odcień 02, bo moja skóra jest teraz ciemniejsza. Czy to, co obiecuje producent pokrywa się z rzeczywistym działaniem? Zapraszam do przeczytania recenzji.



Wskazania:
Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej, skłonnej do nadmiernego błyszczenia. Rekomendowany również dla osób zmagających się z problemem trądziku, w celu ukrycia i niwelowania niedoskonałości typowych dla skóry trądzikowej (krosty, zaskórniki, rozszerzone pory).


Działanie:
Fluid doskonale stapia się ze skórą zapewniając naturalny, długotrwały 10-godzinny makijaż z natychmiastowym efektem pudrowego zmatowienia. Zastosowanie nowego wysoko-skutecznego systemu matującego absorbuje nadmiar sebum, regulując aktywność gruczołów łojowych oraz zmniejszając tendencje do błyszczenia i powstawania niedoskonałości. Innowacyjna formuła Pore-Diminish wzmacnia włókna kolagenowe skóry wokół porów, zmniejszając ich widoczność oraz wielkość. Połączenie ekstraktu z owoców hiszpańskiej pomarańczy oraz składników antybakteryjnych (biotyna, ekstrakt z łopianu, cynk PCA) zmniejsza widoczność zmian trądzikowych. Fluid zapewnia wyrównanie kolorytu skóry oraz długotrwały efekt świeżego makijażu. Nie obciąża skóry, nie zatyka porów. Kryje niedoskonałości, nie powodując efektu maski. Fotostabilne filtry UVA i UVB wzmacniają mechanizmy obronne skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.


Składniki aktywne:
SYSTEM MATUJĄCY – MIKROGĄBECZKI – zapewniają efekt pudrowego zmatowienia. Cząsteczki polimerów o specjalnej strukturze mają zdolność do absorbowania nadmiaru sebum znajdującego się na skórze.
FORMUŁA PORE-DIMINISH – wzmacnia strukturę kolagenową skóry wokół porów, przez co są one wzmocnione i sztywniejsze, a zarazem mniej widoczne.
EKSTRAKT Z OWOCÓW HISZPAŃSKIEJ POMARAŃCZY – działa przeciwtrądzikowo, zawiera m.in. cukry, kwasy organiczne (cytrynowy), witaminy (C, P, A, B1, B2), pektyny, elementy (K, Ca, P, Mg), flawonoidy.
CYNK PCA - aktywny fizjologiczny seboregulator, ma właściwości antybakteryjne, redukuje wydzielanie sebum przez hamowanie aktywności 5 alfa-reduktazy (enzymu odpowiedzialnego za uruchomienie mechanizmu wydzielania sebum).
WYCIĄG Z ŁOPIANU I BIOTYNA – posiadają właściwości przeciwbakteryjne. Łagodzą zaburzenia czynności skóry łojotokowej, normalizują wydzielanie sebum i regulują florę bakteryjną.



Fluid matujący znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 30 ml. Posiada wygodny w użyciu atomizer, dzięki któremu bez problemu wyciśniemy potrzebną nam ilość produktu. Sposób aplikacji jest bardzo higieniczny. Nie musimy się martwić, że jakiekolwiek zanieczyszczenia dostaną się nam do wnętrza opakowania.


Produkt bardzo dobrze i równomiernie rozprowadza się na skórze twarzy. Idealnie kryje wszystkie niedoskonałości, wyrównuje koloryt i matuje. Efekt matowej skóry utrzymuje się przez 10-12 godzin, czyli przez cały dzień. Nawet przy upałach mnie nie zawiódł. Nie tworzy efektu maski. Posiada filtr SPF25, który chroni przed szkodliwym działaniem zarówno promieni słonecznych, jak i mrozu czy też wiatru. Nie obciąża skóry, nie powoduje jej przesuszenia ani nie zatyka porów. Nie powoduje reakcji alergicznej. Jest wydajny. Jedno opakowanie starcza mi na około 3-4 miesiące.




Jeżeli oczekujecie od podkładu idealnego zmatowienia, wygładzenia i wyrównania kolorytu skóry ten produkt będzie dla Was idealny! Ja jestem nim oczarowana i nie zamieniłabym go na żaden inny, bo lepszego nie znam:-) Polecam!



 Skład:



Znacie ten fluid?
Jakie są Wasze ulubione?


24 komentarze:

  1. Mam cerę tłustą, mógłby okazać się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go wypróbować, bardzo ładnie wygląda na buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam trochę inna wersje, byłam zadowolona choć rzadko uzywalam bo nie lubie podkładów

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt daje na prawdę bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go koniecznie przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się lubuję w azjatyckich kremach bb :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być mój! Ja miałam chyba starszą wersję jakby, po prostu intensywnie kryjący i niestety świeciłam się od razu. Więc teraz czas przetestować to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie nie znam.
    Ale zawsze miło wspominam przygody z Pharmaceris.
    Cieszę się że znalazłaś swój numer 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to fajnie, że Ci się udało :) ja ze swojego nie jestem zadowolona, ale może to chodzi o złe kremy na dzień, których używam jako bazy - muszę wypróbować innych kombinacji
    miałam wcześniej intensywnie kryjący i bardzo go polubiłam, mimo tego, że od razu musiałam pudrować :/ pomógł mi podleczyć twarz i był MEGA wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie dla mnie, mam skórę suchą

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nawet teraz jeden podkład z Pharmaceris i musze przyznać ze ma bardzo dobre krycie

    OdpowiedzUsuń
  13. prezentuje się ciekawie, na pewno go kupię bo aktualnie mam podkład na wykonczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam. Bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje na twarzy :) chętnie spróbowałabym najjaśniejszego kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go miałam i wg producenta, internetu i innych specjalistów miał być wybawieniem dla mojej problematycznej cery - niestety rzeczywistość okazała się brutalna. Jestem na nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz dawno jest na mojej liście do kupienia, ale musze ograniczyć zapasy : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno bym go polubiła! ;)
    Ale ostatnio kupiłam sobie podkład mineralny, który starczy mi chyba na rok, więc na razie nie zakupię żadnego nowego, ale ten będzie na mej liście xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego nie znalam. Używam Astora Skim Match i póki co przy nim zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś czas temu usilnie mu się przyglądałam, ale w końcu odstawiłam na półeczkę w aptece i stwierdziłam, że poszukam recenzji. Dziękuję bardzo za Twoją! :-) Przy najbliższej okazji najprawdopodobniej go nabędę :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba go wypróbuję! :) musze się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń