środa, 6 sierpnia 2014

ISANA - olejek pod prysznic.

Cześć!

W końcu upały dają nam od siebie odpocząć. Wczoraj późnym wieczorem zlał się u mnie deszcz i znacznie się ochłodziło. Dziś nie widać słońca i niebo jest nadal zaciągnięte. A jak u Was?

Podczas ostatniej wizyty w Rossmanie wpadł mi w oko olejek pod prysznic z ISANY, który był aktualnie na przecenie. Pomyślałam, że przyda mi się jako jeden ze składników do mojego peelingu domowej roboty. Jednak oczywiście musiałam go wcześniej przetestować jak sprawuje się we wskazanym przez producenta zastosowaniu.



ISANA olejek pod prysznic:
  • natłuszczające olejki pielęgnują suchą oraz nadwrażliwą skórę
  • pantenol oraz witamina E chronią przed wysuszaniem
  • pH przyjazne dla skóry, testowane dermatologicznie



Olejek został umieszczony w plastikowym, przeźroczystym opakowaniu z otwieranym na "klik" wieczkiem o pojemności 200 ml. Ma pomarańczowo-transparentną barwę. Posiada typową dla tego typu produktów oleistą konsystencję, która nie jest aż tak bardzo "tłusta". Dość dobrze się go aplikuje, jednak znacznie wygodniejsza była by w tym przypadku pompka. Ładnie, równomiernie rozprowadza się po skórze. Po kontakcie w wodą i podczas mycia ciała, tworzy delikatną, kremową piankę o białym zabarwieniu. Zapach jest typowy dla oliwek, jednak mniej wyczuwalny. Dodatkowo unosi się delikatna woń, według mnie, skórki pomarańczy. Świetnie sobie radzi z usuwaniem zanieczyszczeń. Ładnie nawilża skórę. Jednak myślę, że u osób, które mają problem z nadmiernym jej przesuszeniem się nie sprawdzi. Mam również wrażenie, że jest to produkt idealny na lato. Po umyciu się nim nie musimy nakładać balsamu do ciała, bo skóra jest zadowalająco nawilżona. Jednak w zimie myślę, że bez użycia balsamu by się nie obeszło. 
Olejek jest przyjazny dla skóry i nie powoduje reakcji alergicznych. Opakowanie wystarcza na kilkanaście użyć. Myślę, że za tak przystępną cenę naprawdę warto go wypróbować.




Skład:




Cena w promocji: 3,99 zł / 200 ml
Cena regularna: 4,99 zł / 200 ml



Znacie ten produkt?
Jakie olejki pod prysznic polecacie?



29 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś kupić ale obawiałam się, że będzie to zwyczajny żel pod prysznic z minimalna ilością i działaniem olejku ale jeśli rzeczywiście nawilża nie zbyt wymagającą skórę chętnie po niego sięgnę i sprawdzę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i też go polecam, nie różni się niczym od tego z nivea, kupujcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie używałam olejków pod prysznic,może się na niego skuszę przy okazji wizyty w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam olejek Balea, ale jeszcze nie korzystalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go chyba spróbować, bo za taką cenę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele razy już się zastanawiałam nad jego kupnem ale koniec końców nigdy się nie zdecydowałam. Za tak niską cenę warto wyprobować, na pewno przy najblizszej okazji się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z Isany żelo olejek pisałam o nim na swoim blogu- fajny był, tego nie znam choć podobny

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda zbyt wydajny nie jest, ale nie wysusza skóry

    OdpowiedzUsuń
  10. wypróbuje ! :)
    Zapraszam do siebie : uusi-alku-kinia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Isany bardzo się ze mną lubią :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się efekt nawilżonej skóry, więc muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnego żelu z Isany...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze chętnie bym sprawdziła jakby się spisał u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja go kiedyś kupiłam by myć nim włosy, podobno swietnie sie sprawdza, ale teraz go chyba wole do mycia ciała : p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go w zapasach i czeka na swoją kolej :) Latem wolę mniej tłuste żele, pewnie wyciągnę go jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten olejek, również z przeceny. Dla mnie idealny, przynajmniej po kąpieli nie musiałam bawić się we wcieranie balsamów do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie miałam, ale niektóre kosmetyki Isany się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tego produktu, ale w sumie jeśli chodzi o żele pod prysznic to nie jestem zbyt wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa sprawa... pomyślę o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze przyjemności używać olejku pod prysznic ;)
    Ale na pewno kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś kupiłam go w promocji i pewnie jeszcze się skuszę jak moje zapasy się zmniejszą

    OdpowiedzUsuń