sobota, 9 sierpnia 2014

Priorin extra - zapowiedź konkursu! :-)

Cześć!

Wiele osób zmaga się z problemem nadmiernie wypadających włosów. Może być to spowodowane przez wiele czynników, np. przez nadmierny stres, zmiany hormonalne, niedobory pokarmowe, stosowanie diet, zmiany pór roku czy też stany zapalne organizmu. Teraz to nie problem! Niedawno, na polskim rynku farmaceutycznym, pojawił się preparat od firmy Bayer, który ma za zadanie zwalczyć tę nieprzyjemną dolegliwość. Tym wspaniałym specyfikiem są kapsułki Priorin Extra


Już niedługo i Ty będziesz mógł dołączyć 
do grona testerów!


W poniedziałek, tuż przed godziną 18 podam unikalny kod wygenerowany dla mojego bloga, dzięki któremu będziecie mogli uzupełnić ankietę na podanej przeze mnie stronie internetowej i wygrać do testowania 3 miesięczną kurację Priorin Extra. Przez ten czas zwycięzcy będą obserwowali i oceniali stan swoich włosów i uzupełniali ankiety otrzymane od producenta. Wygrywa aż 10 pierwszych osób!




Co to jest Priorin?

Priorin Extra to specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.


Unikalna formuła preparatu Priorin Extra

Priorin Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.
  • Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
  • L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
  • Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za wytwarzanie i odżywianie włosa.
  • Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.


** Wg rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie składu oraz oznakowania suplementów diety.



Badania działania produktu wykazały, że miacyna, cystyna i witamina B5 zwiększyły aktywność komórek odpowiedzialnych za produkcję włosów o 145%  natomiast cystyna zwiększyła gęstość włosów o 80%* 
(*ilość włosów na cm2 po 3 miesiącach stosowania)





Pamiętajcie!

Konkurs startuje w poniedziałek 
o godzinie 18:00 !!!





19 komentarzy:

  1. Ja już w trakcie kuracji, ale życzę powodzenia innym !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy zadziała :) U mnie też akcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak będą skuteczne :) Ja teraz mam kurację z Capivitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Ja aktualnie używam innego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że kuracja przyniesie skutek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie pełno teraz tego produktu, ciekawe czy jest naprawdę taki wspaniały :) Ja niestety z racji ciąży muszę sobie odpuścić udział, ale w przyszłości kto wie ... :)

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam !
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się już udało wygrać i nawet rozpoczęłam już kurację :)
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. oho czekam na rozdanie ! :)

    co do olejowania wlosow olejkiem ;) polecam na poczatku na same wlosy nie na skalp ;) poza tym sprobuj wtedy kiedy nie masz nic do roboty nastepnego dnia zebys mogla umyc wlosy pare razy :) jesczez czytalam ze dobrze olej sie tez zmywa pod wplywem maski :) bo dzieja sie tam jakies wiazania itd i latwiej schodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najlepszym sposobem na wypadające włosy jest.... zajadanie galaretek:) żelatyna niesamowicie pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy owy suplement jest taki dobry :) Ja ostatnio skusiłam się na "Maxi krzem" - zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń