piątek, 1 sierpnia 2014

Tak bardzo lubię pachnieć!

Hej!

Jakiś czas temu opisywałam na swoim blogu balsam Bath&Body Works Japanesse Cherry Blossom (recenzja tu). Tak bardzo zauroczył mnie ten zapach, więc kiedy miałam okazję zrobić stacjonarnie zakupy w firmowym sklepie od razu moją uwagę przykuła mgiełka o tym samym aromacie. Chyba bym nie przeżyła, gdybym nie mogła jej kupić;-) Musiała wpaść w moje ręce! 


Perfumowana mgiełka o zapachu kwiatu japońskiej wiśni znajduje się plastikowym flakoniku z atomizerem o pojemności 236 ml. Rozpyla się delikatnym strumieniem - mgiełką - nie pozostawiając mokrych plam na ciele. Produkt ma w swoim składzie nie tylko aromat kwiatu wiśni, ale i wiele innych równie pięknych woni:

nuty głowy: azjatycka grusza, jabłoń, śliwka
nuty serca: kwiat japońskiej wiśni, Lilia, róża, płatki mimozy
nuty bazy: ryż waniliowy, królewski bursztyn, jedwabne piżmo, rozgrzewający cynamon, himalajskie drzewo cedrowe oraz kremowy sandałowiec


 Pod spodem opakowania, znajdziemy skład kosmetyku. 


W pierwszym kontakcie zapach jest intensywny, trochę słodki ale jakże piękny! Po upływie kilku minut staje się delikatny. Utrzymuje się na skórze przez kilka godzin. Kiedy jednak skórę posmarujemy uprzednio balsamem, wtedy woń czujemy przez cały dzień. Idealna na lato. Można jej śmiało używać zamiast perfum. Mgiełkę stosuję również na ubranie - nie pozostawia ona plam ani nie odbarwia kolorów. 
Produkt jest wydajny. W moim przypadku starcza naprawdę na wiele aplikacji. 


Uważam, że mgiełkę polubią osoby, które tak jak ja uwielbiają słodkie zapachy, jak również te, które za nimi nie przepadają.


Cena: 69 zł / 236 ml



24 komentarze:

  1. Uwielbiam mgiełki z Bath&Body Works :) Jak i wszystkie inne produkty z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęć na taką mgiełke ale inny zapach;) tylko i tak nie mam do nich dostępu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja żałuję, że nie mam dostępu do BBW :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie przytłaczają trochę zapachy od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na następnej promocji będę polowała na ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie mam dostępu do BBW i żałuję, bo wiele dobrego słyszałam o tych zapachach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena trochę wysoka, ale w jakiejś promocji chętnie bym wypróbowała! Od dawna kuszą mnie ich mgiełki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię różne zapachowe mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełek nie poznałam zbyt dużo...zaledwie dwie...ale słodkie zapachy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę sobie wyobrazić ten zapach. mam kilka kosmetyków z linii kwiatu wiśni innych marek, bardzo lubię je wąchać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten zapach, uwielbiam ten sklep ! :) Kiedyś ta mgiełka mnie zauroczyła, ale cena niestety mnie przeraziła :( Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze mgiełek z BBW a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym parę kosmetyków tej firmy, ta mgiełka także mnie zainteresowała, glównie dlatego, że jest trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków tej marki, ale przyznam, że chętnie zrobiłabym nalot na ich sklep.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawi mnie bardzo ;) Ma taka śliczną buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego zapachu, śliczne na opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłaaaabym *.*
    wpisuje się idealnie w "moje" zapachy :)

    OdpowiedzUsuń