poniedziałek, 11 sierpnia 2014

WYGRAJ 3-miesięczną kurację suplementem Priorin extra!



Jak obiecywałam, dziś o godzinie 18:00 startujemy z akcją "Wygraj 3-miesięczną kurację suplementem Priorin extra". Dziś i jutro, pierwsze 5 osób, które poprawnie wypełnią ankietę na stronie www.wyprobujpriorinextra.pl i wpiszą unikalny kod przypisany dla mojego bloga yf8b7yghO otrzymają 3-miesięczną kurację Priorinem extra! 
 
 Jeżeli jeszcze nie słyszeliście o tym preparacie, zapraszam do lektury.



Po wypełnieniu ankiety należy sprawdzić e-maila, by przekonać się czy udało Ci się wygrać!

Następnie, przez kolejne 3 miesiące, testerzy będą mieli za zadanie wypełniać ankiety, w których przedstawią swoje spostrzeżenia odnośnie poszczególnych etapów w działaniu preparatu.



Dziś wygrywa pierwsza piątka, a jutro druga! 
Nie musisz posiadać bloga, by wziąć udział w konkursie!
Kto pierwszy ten lepszy! :)
Życzę powodzenia :) 




14 komentarzy:

  1. ja nie mam szczęścia, wypełniałam ankietę ale nie udało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze dziś spróbować wypełnić ankietę. Może akurat tym razem szczęście się do Ciebie uśmiechnie :)

      Usuń
  2. Popróbuję, choć już tyle razy mi się nie udało... chyba mam za zdrowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę i spróbuję się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się pozytywnie zaskoczyłam jak się dowiedziałam, że za mało punktów haha ;) no cóż może się uda potem ejszcze ;D

    ejj czytałam Twój komentarz z niedowierzaniem ^^ o 5 rano budzić syna, żeby sie ogarnął i to az tak że Ty to słyszysz o.O maaatko

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dziewczyny ! Warto brać udział !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. to chyba dobrze ;) czyli nie potrzebujesz tego suplementu ;)

      Usuń
  7. Powodzenia wszystkim, ja już dawno odpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wygasł, bo konkurs odbywał się w dniach 11-12 sierpnia ;)

      Usuń