środa, 13 sierpnia 2014

Zakupy kosmetyczne i przesyłki :)

Cześć!

Czy któraś z Was zna receptę, by przejść obok sklepów obojętnie i nie skusić się na żadną promocję? Wybrałam się na zakupy, bo przed wyjazdem chciałam kupić trochę prezentów. I wyszło jak zwykle;-) Niczego nie potrzebowałam tak naprawdę, ani nowych kosmetyków, ani ubrań a jednak skusiłam się na zakup, bo cena taka dobra;-) Jeżeli jesteście ciekawi, co kosmetycznego "upolowałam" zapraszam do przeczytania posta.




Szampon Farmona ze skrzypem polnym


SQUAMAX - emulsja salicylowo-mocznikowa
(zamierzam stosować na stopy)


Garnier - płyn micelarny 3 w 1
(wiele z Was go chwaliło, więc się skusiłam :) )


Tołpa - żel micelarny
(2 opakowania, bo bardzo go polubiłam)


Playboy - play it lovely, woda toaletowa


Yoskine
- przeciwzmarszczkowy płyn micelarny (otrzymałam w ramach testów od DAX Cosmetics)
- normalizujący żel przeciwzmarszczkowy


Yoskine przeciwzmarszczkowy krem na noc 30+


BERGHOF - balsam na szorstką skórę
(bardzo go lubię, recenzja tu)


Kosmetyki do opalania 


Yodeyma Floral - zamiennik perfum BLV


Suplement Priorin extra, otrzymany w ramach współpracy z firmą BAYER




Czy znacie coś z moich zakupów i przesyłek?
Co o nich sądzicie?




29 komentarzy:

  1. Uwielbiam garniera, Priorin tez łykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam masło kakaowe od Ziaji w sprayu :) zawsze się z nim ładnie opalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez miałam nie kupować nic... No cóż...

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbys znala tez recepte na to jak rpzechodzic obojetnie obok takich postow to przy okazji tez poprosze o.O tez te rzeczy chceee

    OdpowiedzUsuń
  5. Garnier spisuje się u mnie bardzo dobrze, reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym kremem do stóp jest Pilarix z Lefrosch więc podejrzewam że bedziesz zadowolona ze swojego zakupu. U mnie również jest sporo mocznika.

    OdpowiedzUsuń
  7. wody playboya nie lubię :) za to spray ziaji do opalania i micela garniera uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel z Tołpy znam i lubię , krem Yoskine też bardzo fajny jest , próbkę Yodeyma wybrałam sobie inną...reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleństwo :D. Moje zakupy czekają na publikację od lipca :). A niestety jest ich sporo. Ciężko nie kupować jak już się jest koło sklepów :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zakupy, zaszalałaś ;) Mnie też zawsze ciężko ominąć sklep z promocjami obojętnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam perfumy playboy i są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Yoskine szczególnie szafirową mikrodermabrazję. polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. ten szampon ze skrzypem miałam i u mnie sprawdzał się dobrze ;) a perfumy z Playboya mają śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam jedynie micel z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko przyspieszacz opalania z Ziaji, kupuję go co roku, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale szaleństwo! Ale same fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na zakupy muszę mieć natchnienie i muszę być wypoczęta inaczej nie wydam ani grosza ;-) Z pokazywanych tu kosmetyków nie miałam żadnego. Tak patrzę na kosmetyki do opalania... mam nadzieję, ze jeszcze będą potrzebne - właśnie rozpoczęłam urlop i mam zamiar wypoczywać w kraju :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie potrafię przejść obojętnie obok jakiegokolwiek sklepu:) świetne nowości:)

    ps zostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio pisałam o tym płynie micelarnym :). Z Yoskine polecam peelingi;>.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi przed zakupem kolejnego kosmetyku pomaga świadomość, że już mam kilka innych produktów tego typu i trzeba je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Yoskin mnie zainteresował- miałam boski peeling od nich;) Kochana, jak zdobędziesz ta receptę to podziel się nią ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tych zakupów-mi ostatnio udaje się nic nie kupować,a jak już to takie bardzo minimum :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków, ale widziałam te zapachy Yodeyma kiedyś u fryzjerki - możesz coś więcej o nich napisać?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nonooo, nie powiem, ale zaszalałaś :P
    Z całej tej długiej listy nowości znam jedynie Priorin, który wygrałam za szybkie wypełnienie ankiety ;)

    A w ogóle to kiedy wylatujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię ten zapach z play boy'a :)

    OdpowiedzUsuń