poniedziałek, 15 września 2014

Cukierkowe i bardzo dziewczęce paznokcie.

Cześć!

Dziś chciałam Wam przedstawić jeden z moich nowych lakierowych nabytków. Jest nim PAESE numer 375. To kolor cukierkowego, pastelowego różu, który na paznokciach wygląda naprawdę słodko i dziewczęco.
Większość z Was już zapewne wie, że bardzo sobie cenię lakiery tej marki ze względu na ich jakość, pigmentację i trwałość. Jak sprawdził się kolejny z tej serii? Zapraszam do przeczytania recenzji.


Opis producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.


Lakier znajduje się z buteleczce o pojemności 9 ml. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, ma odpowiednią grubość i długość, dzięki czemu możemy z łatwością rozprowadzić produkt na płytce paznokcia. Włosie się nie "czochra", ani nie wykręca na boki.


Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka, dlatego nabieramy odpowiednią ilość lakieru na pędzelek. Kolor jest pastelowy a takie zazwyczaj mają słabe krycie. Tutaj mamy odstępstwo od reguły, bo już jedna warstwa bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia. Niestety jednak trochę przebłyskuje i do idealnego pokrycia potrzebujemy dwóch. Wtedy żadne smugi nie są już widoczne. Rozprowadza się bardzo dobrze. Szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 5 dni. Nie ściera się, ani nie odpryskuje. Z łatwością się zmywa, nie odbarwia płytki  ani jej nie wysusza.


W zależności od naświetlenia, efekt prezentuje się tak:







Jak Wam się podoba?



31 komentarzy:

  1. Szaleństwo, naprawdę tyle się trzymał? Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądałam ostatnio moje zbiory i pomyślałam że właśnie takiego różu mi brakuje. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie taki róż jest trochę tandetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie jest genialny! Co kto lubi ;)

      Usuń
  4. jaki cudny!! uwielbiam takie cukierkowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor jest niemożliwie piękny! Muszę go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukiereczek,kolor jest wspaniały :) Nie miałam jeszcze lakierów od Paese

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, przepiękny jest , lubię lakiery Paese, chociaż nie poznałam ich zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo *.*
    Jest przepiękny! :))
    A Twoje pazurki idealne :) na takich każdy lakier pięknie będzie się prezentował :*

    A w ogóle, to fajnie, że wróciłaś Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście cukieraski.
    Kolor bardzo słodki i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny! I trwałość też widzę ma dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już w buteleczce zwraca uwagę! Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba się bardzo, bo uwielbiam takie kolorki :) Jestem ogromną fanką różu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek urzeka ! Uwielbiam lakiery od Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor! Uwielbiam róże na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kolor, róż na paznokciach to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie cukierkowe kolorki;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne paznokcie i kolorek ! :) <3

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń