piątek, 19 września 2014

Delikatny i subtelny lakier z Golden Rose.

Cześć!

Dziś przygotowałam dla Was paznokciowy post. Wiecie już jak bardzo cenię sobie lakiery PAESE, jednak tym razem będzie o kolejnej z moich ulubionych marek produkujących takowe produkty - czyli Golden Rose. Ma ona w swojej kolekcji wiele różnych serii, zaczynając od lakierów błyszczących kończąc na matowych, wszystkie w szerokiej gamie kolorystycznej. 


Chcę Wam przedstawić lakier w delikatnym i subtelnym kolorze, który pochodzi z serii Color Expert. Jest to numer 09.




Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o niestandardowej pojemności 10,2 ml.  Opakowanie jest poręczne i wygodne w użyciu. Posiada gruby, średniej długości pędzelek, którym szybko i bez problemów rozprowadzimy produkt na płytce paznokcia. Konsystencja nie jest ani gęsta, ani rzadka - jak dla mnie neutralna i bardzo fajna.


Produkt jest świetnie napigmentowany! Jedna warstwa kryje bardzo ładnie, jednak by efekt był rewelacyjny potrzebujemy nałożenia dwóch. Rozprowadza się  równomiernie, nie tworzy smug ani nie ma przebłysków. Szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna się ścierać na końcówkach, nie odpryskuje. Zmywa się bardzo dobrze i nie brudzi skórek dookoła. Nie odbarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.



Jak widać na poniższym zdjęciu kolor nakrętki jest praktycznie identyczny jak kolor na paznokciach. A to duży plus, bo kupując lakier stacjonarnie, gdzie nie ma swatchy, mamy orientację jak będzie wyglądał po nałożeniu go.


Na paznokciach prezentuje się tak:



Ja jestem kolorem i jakością lakieru zachwycona:)
A Wam jak się podoba?




24 komentarze:

  1. Świetny kolor mam podobny z Sally no i fajnie że szybko wysycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ten odcień ;) byłby chyba dobry na każdą okazję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Mam podobny z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, idealny:) Uwielbiam takie pędzelki!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pędzelek ma lakier, lubię takie. Dużo lakierów Safari ma tez takie gęste i szerokie pędzelki i świetnie się nimi maluje :)

    a kolorek cudny, ja lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor śliczny! taki idealny delikates na zimę : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda na Twoich bardzo ładnych pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3-4 dni to trwały jest, kolorek też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny kolor! Totalnie w moich klimatach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię lakiery GR :) kolor mi się spodobał :) kojarzy mi się z jesienią :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo mi się podoba - taki delikatny.
    *Jeśli możesz to koniecznie mi napisz czy efekt po dobrym zaschnięciu
    maseczki i jej "skruszeniu" też był u Ciebie taki sam - strasznie mnie
    to ciekawi.=)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, mnie kolor również zachwycił, piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor - delikatny, idealnie pasujący na dzień, jak i na noc. A lakierów z tej serii jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nudziak i fajnie wygląda z tym zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swego czasu miałam bardzo dużo lakierów z Golden Rose, ale nie z tej serii. Ten kolor jest genialny, ze zdobieniem również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, jakoś umknęła mi ta seria lakierów ... a szkoda, bo całkiem przyzwoite się wydają :D
    i ten ma super kolor! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor. Ostatnio polubiłam zgaszone róże obojętnie czy to na ustach czy na paznokciach. W obu przypadkach wyglądają bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń