środa, 10 września 2014

Fotorelacja z urlopu w Libanie :)

Cześć!

Oj długo nie mogłam się zabrać za pisanie notki, bo po powrocie miałam wiele spraw na głowie. W końcu powoli się ze wszystkim ogarniam i przychodzę do Was z małą fotorelacją z moich wakacji w Libanie:-) Jak tam przyleciałam, o 4 rano, było 26 stopni C. Kiedy tylko wyszłam z samolotu "buchnęło" we mnie gorąco i powietrze okazało się ciężkie do oddychania. Mimo, że nie mam problemów ze znoszeniem upałów przez pierwszy tydzień codziennie rano cierpiałam na ból głowy z tej duchoty. Później zaczęłam się przyzwyczajać do nowych warunków klimatycznych.  


Liban to piękne państwo w zachodniej Azji, które położone jest nad Morzem Śródziemnym. Graniczy z Syrią i Izraelem. Ma powierzchnie górzystą, z wyjątkiem pasa nizin nadbrzeżnych. Roślinność jest tutaj uboga.



Po moim przylocie do Libanu zastałam miłą niespodziankę urodzinową - tort czekoladowy :)





Plaża i widok na Morze Śródziemne










Byblos









Baalbek


W drodze do Baalbek




Baalbek








Beit ed-Dine








Bejrut





Św. Charbel





W lesie Cedrowym








Wspaniale spędziłam tutaj czas i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się odwiedzić to państwo.

Już do Was wracam i biorę się za nadrabianie zaległości :-)



24 komentarze:

  1. Oooo Moniczko wróciłaś do nas ;) Naładowałaś baterie ;) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie byłam. Tort wygląda bardzo smakowicie a zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ miałaś wakacjami ten tort mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaa jak ja ci zazdroszczę! Tam jest ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm pięknie tam;) zazdroszę takich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zdjęcia, wspaniałe miejsce i zazdroszczę takiego ciekawego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam,ale widzę wakacje miałaś udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś fantastyczny urlop, również chciałabym kiedyś polecieć do Libanu, wspaniałe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tam pięknie *_*

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie Cię przywitali tym tortem :D Widoczki piękne :) Najbardziej to mi się na plaży oczywiście podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wakacje, a jaki torcik... mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, po prostu wymarzone wakacje :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne widoczki, szkoda że zdjęcia takie małe :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe widoki, aż Ci troszkę pozazdrościłam urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia, dobrze, że ten kraj jest już spokojny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super tort-niespodzianka! Miły gest:) I jaka opalona jesteś:) Piękne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu, ja nigdzie nie byłam w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeju, jak ja Ci zazdroszczę tych wczasów! :))
    Niesamowite widoki miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie i ja wybrałabym się do Libanu ;) świetne zdjęcia i te miejsca! szkoda tylko, że przez pierwsze dni bolała Cie glowa :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia.. i jaki ładny torcik :P Wygląda apetycznie. :-)

    OdpowiedzUsuń