wtorek, 23 września 2014

Głębokie oczyszczanie twarzy z pastą z Liśćmi Manuka.

Cześć!

Od jakiegoś czasu na blogach pojawiają się wpisy na temat nowej serii kosmetyków Ziaji - z liśćmi manuka, która przeznaczona jest do głębokiego oczyszczania skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią na ich temat, więc tym bardziej chciałam wypróbować te cudeńka. Z racji tego, że moja skóra lubi się zanieczyszczać i przetłuszczać mój wybór padł na pastę do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. I właśnie chcę się z Wami podzielić moimi odczuciami na temat tego produktu.




Opis producenta:
Głęboko oczyszczający, spłukiwalny produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
• ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
• ściągająco-normalizująca zielona glinka
• aktywna baza myjąca


Czysta i świeża skóra:
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum.
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające.
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.





Produkt opakowany jest w dość miękką tubkę z otwieranym wieczkiem o pojemności 75 ml. Po wyciśnięciu naszym oczom ukazuje się biała pasta o średnio-gęstej konsystencji. Zawiera małe drobinki. Zapach jest delikatny, świeży i przyjemny. Ciężko mi go przyrównać do czegokolwiek. Pastę rozprowadzamy na dłoniach, nakładamy na zwilżoną twarz i masujemy kolistymi ruchami dłoni jak byśmy robili peeling. Ze względu na obecność mocnych drobinek omijamy okolice oczu. Ja tarłam twarz przez około 3 minuty. Po upływie tego czasu z łatwością można zmyć produkt letnią wodą. Skóra staje się świetnie oczyszczona, pory zmniejszone a ilość sebum znacznie się zmniejsza. Delikatnie wysusza i w moim przypadku koniecznie jest szybkie nałożenie kremu nawilżającego.
Produkt nie podrażnił ani nie uczulił mojej skóry. Spowodował jednak delikatne zaczerwienienie ze względu na mocne drobinki oczyszczające. Rumień po niedługim czasie zniknął. Myślę, że pasta nie sprawdziła by się u osób mających problem z nadwrażliwością skóry i naczynkami.

Uważam, że jest to jeden z lepszych kosmetyków do oczyszczania twarzy i na pewno kupię następne opakowanie.


Cena: około 10 zł / 75 ml


Używaliście jakiegoś kosmetyku z Liśćmi Manuka?
Jakie są Wasze odczucia na ich temat?




31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niestety cerę mieszaną (z naczynkami mam problem, niedoskonałościami, czerwienieniem się cery) więc niestety nie będę mogła wypróbować tego produktu nawet gdybym tego chciała. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja muszę trochę zmniejszyć zapasy, żeby kupić tą serię, ale na pewno kupię całą!

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ostatnio ale na razie czeka na odpowiednią chwile:) niestety mam trochę problematyczną cerę teraz i wiadomo ze wtedy wszelkie peelingi nie są wskazane :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat otworzyli niedaleko mnie salonik Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, to rewelacyjny kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak u mnie by się spisał;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna cena , muszę spróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo właśnie słyszałam już o nim wiele dobrego ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej serii jeszcze nic nie miałam,ale ostatnio na blogach widzę boom na te kosmetyki,z pozytywami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i stworzyłaś kolejną pozytywną recenzję ;)
    Trzeba przyznać- ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię pisać negatywnych opinii, zawsze zostawiam je 'na później' ;)
      Ciekawie wygląda a jak rewelacyjnie się spisuje.

      Usuń
  13. Aż chciałabym spróbować, może moje naczynka jakoś to przeżyją... Wiem, że dla mnie najlepszy to peeling enzymatyczny, ale takie ciekawe nowości bardzo mnie kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już na każdym blogu chyba widzę te nowości od Ziaji :) sama planuję je kupić w przyszłości, ale aktualnie posiadam zapas z La Roche-Posay :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Na blogosferze aż huczy na temat tej serii z Ziaji :) I chyba ja się skuszę po wyczerpaniu swoich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiele osób bardzo chwali tą pastę, choć nie jest przeznaczona dla mojego typu skóry mam na nią chęć

    OdpowiedzUsuń
  17. nie uzywalam jeszcze tej serii, ale planuje kupic sobie wlasnie ta paste :) cieszy sie naprawde dobrymi opiniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko kupuję kosmetyki Ziaji. Jak na razie mam już swojego ulubieńca w oczyszczaniu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesuje mnie ta seria Ziaji, ale boję się uczulenia.. wiele czytałam i często spotyka blogerki uczulenie. Ja mam tonik i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie kusi cała seria i na pewno sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie podzielone zdania mają te kosmetyki że ja już nie wiem ! :D Ale pewnie wypróbuję bo mnie bardzo ciekawią !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Testowałam tę pastę, u mnie całkiem dobrze się sprawdziła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blog!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie także dobrze się spisała i już następne opakowanie czeka w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń