wtorek, 16 września 2014

Kosmetyczne "łupy" z Libanu.

Cześć!
Jak wiecie niedawno wróciłam w urlopu, który spędziłam w Libanie. Nie była bym sobą, gdybym nie zrobiła kosmetycznych zakupów. Dojrzałam tam naprawdę wiele cudownych produktów, jednak mam w domu całkiem pokaźną kolekcję, więc zdecydowałam się na to, co jest mi naprawdę potrzebne. Były to zakupy niekoniecznie w małych ilościach;) Szkoda, że przewoźnik określa limity wagowe. Gdyby nie ten mankament, "łupów" na pewno przywiozła bym więcej. 





Na tyle zapachów się skusiłam + balsam :)
Teraz mogę leżeć i pachnieć :D



Dekoracje do paznokci



Nie była bym sobą, gdybym nie kupiła lakierów :D



Paletki cieni, które sprezentowałam siostrze :)





I jeszcze pochwalę się moją wygraną w grze aptecznej "Indapen SR". Otrzymałam żel i peeling o zapachu malin. Pachną cudownie <3




Jak Wam się podobają moje zakupy? :)
Którego produktu jesteście najbardziej ciekawi?



39 komentarzy:

  1. Łooo ile pachnideł! :D
    Ha, no zdziwiłabym się, gdyby zabrakło lakieru! Pokazuj koniecznie, jak prezentują się na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja tak mam co nowe to mnie inspiruje. Produkty cudne się prezentują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pachnidła i lakiery mogłabym przygarnąć: p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dobroci! Sama bym wszystko capnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te najmniejsze paletki cieni widziałam w NY :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :)) Ozdoby do paznokci zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe "łupy" :)
    Paletki wyglądają interesująco,a ciekawa jestem zapachów i balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane wakacje były:) paletki świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy, cały czas jestem pod wrażeniem waszej wycieczki, Liban raczej nie jest popularnym kierunkiem wczasowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle zapachów,że starczy Ci pewnie na co najmniej rok codziennego stosowania:))) Szkoda,że nie można poczuć zapachu przez komputer;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko ale potrafisz zachęcać;)
    Paletki wyglądają przepięknie.
    Miłego użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. te malinowe kosmetyki co wygrałaś <3 jak na nie patrze to ślinka leci!

    a z twoich zakupów najbardziej ciekawią mnie zapachy *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie ta czerwień do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urlop w Libanie? Wow! Zazdroszczę :) Bardzo mnie intrygują takie kraje. Widzę, że kupiłaś balsam z VS taki sam jaki miałam ja, pachnie magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak pachną te mgiełki :D A nagrody gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmmm.... uwielbiam Stara Mydlarnie:))
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cuda a Marzenka pewnie zadowolona jest z takim prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo zadowolona :) Od razu zaczęła testowanie :)

      Usuń
  18. Mnie interesują pachnidła :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No super, gratulacje :) Ja chyba jestem najbardziej ciekawa lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem ciekawa jak pachną perfumki. Mam wrażenie,że zapachy są takie słodkawo-ciężkie,tak?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zapachy są słodkie:) Hmm... jak dla mnie nie są ciężkie a raczej delikatne słodko-dziewczęce ;)

      Usuń
    2. Ze słodkością mi się udało ;) Chciałabym kiedyś powąchać takich perfumek :)

      Usuń
  21. Libańskie zapachy, ciekawe jakie lubią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma typowo libańskiego zapachu. Bynajmniej się z takim nie spotkałam ;)
      Wybrałam te, które mi się podobały - czyli słodkie :)

      Usuń
  22. lakiery i paletka wygladaja bardzo smakowicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletki przepiękne. Liban fantastyczna sprawa. Szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Ile cudowności! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę same CUDA - nie pozostaje mi nic innego,jak odrobinę Ci pozazdrościć :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Ohoho same perełki :D stwierdziłam, że i mi przydadzą się nowe zapachy ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach te cuda kosmetyczne
    ja już napalam się na zakupy grudniowe
    jadę do Polski i zamierzam zatrzymać się w grudniu w Niemczech hihihi

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się, że skusiłaś się na tyle kosmetyków. Z powyższej gromadki sama z chęcią bym coś przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń