poniedziałek, 29 września 2014

Testuję z drogerią Epiekna24: Odświeżający szampon z wyciągiem z drzewa herbacianego.

Cześć!

Za pisanie tej notki miałam przysiąść w weekend ale jak zwykle, jak to w dni wolne, miałam napięty zadaniami domowymi grafik i jak już miałam chwilę dla siebie to nadchodziła już pora na sen. Dlatego jestem dopiero dziś.


Jakiś czas temu uśmiechnęło się do mnie szczęście i miałam okazję zakwalifikować się na testerkę odświeżającego szamponu z wyciągiem z drzewa herbacianego. Otrzymałam go w ramach współpracy z drogerią Epiekna24, która w swojej ofercie ma szeroką gamę zarówno kosmetyków pielęgnacyjnych jak i kolorowych w bardzo korzystnych cenach.

http://epiekna24.p

Opis produktu:
Szampon do włosów i skóry głowy zawiera w składzie olejek z drzewa herbacianego i mięty pieprzowej. Ma za zadanie dokładnie usunąć zanieczyszczenia, odświeżyć, nadać włosom objętość i puszystości, unieść je, sprawić aby były sypkie.


Szampon opakowany jest w nietypową dla tego typu produktów tubkę z otwieranym wieczkiem o pojemności 250 ml. Na tylnej ściance możemy dojrzeć serię i datę ważności oraz skład. Produkt możemy z łatwością wycisnąć z opakowania, gdyż tubka jest miękka i elastyczna. Szampon ma gęstą, żelową konsystencje w barwie zielono-transparentnej. 

Od razu po otwarciu czuć świeży i orzeźwiający zapach drzewa herbacianego oraz, według mnie, delikatnej limonki (której w składzie nie ma). Mięta zaś absolutnie nie jest wyczuwalna, co dla wielu osób na pewno okaże się dużym atutem. Aromat nie utrzymuje  się długo. Produkt słabo się pieni, dlatego należy wycisnąć sporą ilość, by porządnie umyć włosy. Wpływa to jego na małą wydajność. Nie plącze włosów, ani ich nie obciąża. Dobrze się spłukuje.

Po wysuszeniu włosy są oczyszczone, puszyste i uniesione. Niestety produkt ich nie nawilża i są matowe, pozbawione blasku. Dlatego konieczne jest nałożenie odżywki po jego zastosowaniu. Idealnie nadaje się do zmywania olejów. Nie wywołał reakcji alergicznej ani łupieżu na mojej skórze.

Uważam, że szampon nie sprawdzi się przy codziennym użytkowaniu. Jest jednak świetnym pomocnikiem podczas zmywania z włosów olejów oraz oczyszczenia z nadmiaru parabenów. Warto mieć go w swojej kosmetyczce.


Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamido-propyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Polyquaternium-20, Sodium Lauroamphoacetate, Parfum, PEG-150 Distearate, Citric Acid, Disodium EDTA, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, CI 19140, CI 42090


Szampon możecie kupić na stronie internetowej drogerii epiekna24.pl lub w sklepie stacjonarnym w Lublinie.

Cena: 6,49 zł / 250 ml




19 komentarzy:

  1. Mógłby mi sie spodobać, i tak zawsze używam odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy,nie znam go i chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. do używania raz na jakiś czas mógłby być dla mnie i to nie dlatego, że trzeba użyć odżywki, bo i tak zawsze używam, ale dlatego że ma SLS : c

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe spotkałam się jeszcze z tym szamponem, ale na razie nie planuję żadnych włosowych, ani w ogóle kosmetycznych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie zapach i działanie też fajne, czasem przydają się takie produkty, które zmyją oleje, czy inne niepotrzebne "produkty" z włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale skoro mógłby przesuszyć włosy, to u mnie odpada ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz go widzę. Włosów nie olejuję więc nie wiem czy jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, nigdy wcześniej go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyzwyczaiłam się do używania kosmetyków do włosów farbowanych, więc chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym go wypróbowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być dobry właśnie jako oczyszczacz raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale raczej produkt nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk, jednak na razie mam swojego ulubieńca! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go testować;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze mieć jakiś mocno oczyszczający szampon w swej łazience- przede wszystkim ze względu na olejowanie ;)
    a swoją drogą to po raz pierwszy się z nim spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego szamponu. Dobrze, że oczyszcza, choć lubię również delikatne nawilżenie.
    Obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz go widzę,wole szampony z odżywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chwilowo nie skuszę się na ten produkt, ponieważ mogę stosować wyłącznie szampony dla dzieci. Jednak nie lubię jak jakiś produkt sprawia, iż włosy są matowe, pozbawione blasku...

    OdpowiedzUsuń