wtorek, 21 października 2014

Chwila słodkiego odświeżenia z Corine de Farme.

Cześć!

Jak już zapewne wiecie jestem fanką słodkich zapachów i dziś będzie właśnie o żelu pod prysznic o takowym aromacie. Od pierwszego powąchania zaczarował mnie tą rozkoszną słodyczą, jednak w produktach przeznaczonych do mycia ciała nie chodzi tylko o zapach. Jak poradził sobie z oczyszczaniem, nawilżaniem i tolerancją na skórze? Jeżeli jesteście tego ciekawi zapraszam do przeczytania recenzji. 


Opis producenta:
Podaruj sobie relaksujące oczyszczanie z Żelem pod prysznic Corine de Farme. Zawiera on unikalne połączenie wyciągu z żurawiny i granatu znanych z zawartości antyoksydantów zapewniających oczyszczanie skóry z wolnych rodników. Formuła żelu chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz pozostawia ją cudownie pachnącą. pH neutralne dla skóry.


Twórcy wyjątkowego konceptu homéo-beauté® végétale, badacze z laboratoriów Corine de Farme, stworzyli kosmetyczne formuły, dobierając precyzyjne dawki z oczyszczonych ekstraktów kwiatów i roślin, w celu zapewnienia skórze zdrowego i promiennego wyglądu.

Kremowe żele pod prysznic Corine de Farme gwarantują optymalną tolerancję i idealną pielęgnację skóry.
- Formuła żelu składa się z 95% składników naturalnych
- Bez parabenów, bez mydła, bez barwników
- Hipoalergiczny. Opracowany pod kontrolą farmaceutyczną

Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Produkt wyprodukowany we Francji.


Żel pod prysznic umieszczony został w sporej butelce o pojemności aż 750 ml. Wyposażony jest w wygodny w użyciu atomizer, dzięki któremu użytkowanie produktu jest znacznie wygodniejsze. Dodatkowo nie musimy podnosić opakowania by wycisnąć żel, co powoduje, że nie wyśliźnie nam się z mokrej dłoni. Możemy go aplikować bezpośrednio na gąbkę lub dłoń i rozprowadzać na całym ciele. Podczas aplikacji nasz nos dopieszczany jest przez słodko-świeży zapach żurawiny i granatu. Dzięki połączeniu tych dwóch owoców możemy się przenieść w magiczne, ciepłe i przytulne miejsce. Wiele osób pisze, że wyczuwa tu nuty chemiczne. Ja, mimo, że mam bardzo wrażliwy nos, takowych aromatów zupełnie nie wyczuwam.
Produkt ma białą, kremową konsystencję i bardzo ładnie się pieni. Świetnie oczyszcza skórę i pozostawia ją świeżą, odżywioną i nawilżoną na długi czas. Zapach, choć delikatny, utrzymuje się do kilku godzin. Żel jest wydajny. Nie wywołał u mnie jakiegokolwiek podrażnienia.
Chętnie do niego wrócę. Bardzo się polubiliśmy :)



Skład:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, LAURETH-3, STYRENE / ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, TETRASODIUM EDTA, CIRTIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM LAURYL SULFATE, VACCINIUM MACROCARPON FRUIT EXTRACT, PUNICA GRANATUM EXTRACT, SORBIC ACID.



Cena: około 18 zł / 750 ml



Macie już jakieś doświadczenie z tą firmą?


24 komentarze:

  1. Miałam od nich tylko micela i był totalną porażką ;P
    Plus dla żelu za pompkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego kosmetyku tej firmy, ale podoba mi się opakowanie i konsystencja żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj kosmetyki z naturalnym składem bardzo słabo się pienią lub nie robią tego wcale. Dobrze, że ten żel jest wyjątkiem od reguły. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, nie slyszalam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... już czuję ten zapach żurawinek :3 fajnie, że ma atomizer, to jest bardzo dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam od nich krem nawilżający,który strasznie mnie zapchał :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy :) Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żurawinę w żelach pod prysznic,tak cudownie pachną <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie mialam, nie slyszalam o tej firmie, ale uwielbiam slodkie zapachy dlatego jestem w stanie się skusić, pytanie gdzie moge kupic i za ile?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz słodkie zapachy to na pewno ten by Ci się spodobał :)
      Żel można kupić w Rossmanie za 17,99 zł ;)

      Usuń
  11. Nie widziałam go nawet, ale jak zobaczę to bardzo chętnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy,ale lubię słodkie zapachy i produkty z pompką,więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś możliwe ze spróbuje, ale na razie musze sie pozbyć faktu, ze ich micel był straszny xd

    OdpowiedzUsuń
  15. oo a ja nie znam tej firmy, widzę po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam styczności z tym produktem ani firmą ;) ALe podoba mi się to że ma pompkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię słodkie zapachy, tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłem ten produkt żonie i jest bardzo zadowolona! pozdrawiam
    dlakieszeni

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach ma rewelacyjny ! Zuzylam go wspólnie z mężem :)

    OdpowiedzUsuń