środa, 29 października 2014

Czy znalazłam swój ideał? Odnawiające mleczko tołpa.

Cześć!

Od kiedy zaczęłam używać kosmetyków marki tołpa od razu się z nimi polubiłam i powiem Wam szczerze, że jeszcze żaden mnie nie zawiódł. Jest to jedna z firm, które naprawdę cenię za wysoką jakość. Dziś chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat tołpa dermo body nova - odnawiające mleczko regenerujące, które ma za zadanie poprawić koloryt, odnowić naskórek, wygładzić, nawilżyć i uelastycznić. Producent dużo obiecuje, prawda?;) Długo nie mogłam się doczekać kiedy będę go mogła zacząć testować (byłam w fazie wykańczania tego, co mam aktualnie otwarte), aż w końcu naszedł jego czas. Jak się sprawdził? Zapraszam do przeczytania recenzji:)


Opis producenta:
  • Odnawia i regeneruje skórę, złuszcza warstwę rogową naskórka o 20%. 
  • Silnie nawilża i zmniejsza utratę wody z naskórka o 46% zaraz po zastosowaniu. 
  • Eliminuje szorstkość i wygładza nierówności. 
  • Wzmacnia skórę, przywraca jej prawidłową jędrność i zwiększa elastyczność o 12%. 
  • Poprawia koloryt skóry, przywraca jej promienny wygląd i witalność.


                          TAK:                                                                          0%
             pigmenty rozświetlające                                                      alergenów
           roślinne składniki aktywne                                                      PEG-ów
                fizjologiczne pH                                                                silikonów
                    konserwanty                                                           oleju parafinowego
             opakowanie bezpieczne                                                donoru formaldehydu
                   dla środowiska
          – poddawane recyklingowi



Moja opinia:
Mleczko opakowane jest w przeźroczystą, plastikową butelkę. Mieści w sobie 250 ml preparatu o białym zabarwieniu. Posiada wygodną w użyciu pompkę. Nie przycina się, ani nie zapycha - jest wygodna w użyciu a do tego higieniczna, gdyż nie musimy wkładać palców do środka. Konsystencja jak na mleczko jest dość gęsta i bardziej przypomina mi lżejszy balsam. Świetnie rozprowadza się na ciele. Szybko się wchłania nie tworząc przy tym lepkiej warstwy. Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że moja skóra jest pięknie nawilżona i odżywiona. Po kilku kolejnych aplikacjach staje się ona dodatkowo wygładzona i wygląda promiennie. Efekt ten spokojnie utrzymuje się przez cały dzień. Ma delikatny, przyjemny zapach - trochę słodki, trochę świeży. Dla mnie jest cudny:) Towarzyszy mi przez kilka godzin. Produkt jest średnio wydajny i po każdym użyciu widać, że "trochę" nam go ubyło. Nie spowodował reakcji alergicznej ani podrażnień na mojej skórze.


Jestem zachwycona zarówno działaniem jak i zapachem mleczka. Jesienią sprawuje się wspaniale na moim ciele i działa cuda, których w tym momencie potrzebuję. Dzięki niemu skóra stała się promienna. Na razie jest to mój numer 1:)


Skład:
Aqua, Glycerin, C12-C15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Lactate, Hydroxyethyl Urea, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Peat Extract, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Sesame Seed Oil, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Ceteareth-20, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Parfum, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Potassium Phosphate, Isohexadecane, Sodium Acrylate/Acryloylidimethyl Taurate Copolymer, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Xanthan Gum, Mica, Titanium Dioxide, Polysorbate 80, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.



Cena: 44,99 zł / 250 ml



Znacie to mleczko?
Jakie są Wasze ulubione mazidła do ciała?


19 komentarzy:

  1. lubię produkty które posiadają pompkę , bardzo ułatwia aplikację ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry produkt, skoro efekty widoczne są już po pierwszym użyciu. ;] Poza tym ma świetny skład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam właśnie tego samego i tak samo jak ty bardzo sobie go chwalę

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę kupić to mleczko, świetny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie byłam z niego zadowolona wręcz trafił do bubli ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy produktów z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie nie używam mleczek. A z tej firmy na razie mam tylko mydełko. Ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jest taki cudny to muszę koniecznie wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię opakowania z pompką i balsamy, które nie zostawiają lepiącej sie warstewki, jest więc duża szansa, że też polubiłabym ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pompka jest fajnym rozwiązaniem,cena trochę wysoka,ale widzę,że kosmetyk się u ciebie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. zachęciłas mnie recenzja do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi kusząco ; D chętnie bym wypróbowała ;) poczekam na jakąs pormocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez go miałam i lubiłam, nawet prawdopodobnie kiedyś do niego wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, przy następnych zakupach na pewno go zakupię,

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama go używa i dziś zamierzam jej trochę podkraść, zobaczymy co to warte :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja go oddałam mamie i jest też zadowolona ;) Przez jakiś czas używałam i był całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu wypróbować coś z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń