piątek, 24 października 2014

Jesienne zdobienie paznokci.

Cześć!

Ostatnio mam ogromną ochotę na poszerzanie swoich zdolności w zakresie zdobienia paznokci. Niestety mam w tym momencie krótkie i dlatego pole do popisu w tej kwestii jest małe. Jednak mimo wszystko udało mi się uzyskać całkiem fajne zdobienie. Klasyczne, eleganckie i jesienne. Lubię czarne akcenty na paznokciach.


Do zdobienia użyłam:



Recenzję Golden Rose Rich Colour 
możecie zobaczyć tutaj.



Jak Wam się podoba zdobienie?


19 komentarzy:

  1. Ciekawie wyglądają:-) Może krótkie ale bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to wygląda,bardzo mi się podoba :) Musze dorwać ten lakier z |Wibo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zrobiłam czarnego frencha to tata myślał, że mam brudne paznokcie :D W takim wydaniu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa idealne dla mnie teraz! ja też mam teraz króciutkie pazurki : c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdobienie, jeszcze takiego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę - wyszło Ci to naprawdę ślicznie :)
    Idealne połączenie na jesień ;)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety mój piasek z Wibo sięgną dna. Całkiem fajnie Ci wzorek wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam piasek wlasnie na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie myślę o swoich paznokciach, a tu taka inspiracja pięęęęęęeekne! Te kreski czarne zrobiłaś odręcznie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak kreski robiłam odręcznie i trochę się przy nich nagimnastykowałam ;)

      Usuń
  10. Pomysłowo! Ładny odcień ma ten lakier z GR ;)

    OdpowiedzUsuń