wtorek, 14 października 2014

Koncentrat balsamu nawadniający skórę - jak się sprawdził?

Cześć!

Dziś chciałabym Wam przedstawić produkt, który bardzo kusi swoim składem i, według producenta, nawadniającym działaniem. Szczególnie jesienną i zimową porą, kiedy skóra narażona jest na nadmierne przesuszanie. Jest nim koncentrat balsamu Dermedic Hydrain3 przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej i wrażliwej. Dzięki zawartości wody termalne, kwasu hialuronowego, mocznika, gliceryny, masła shea i protein owsa ma za zadanie przynieść ulgę przesuszonej i napiętej skórze, nie pozostawiając przy tym tłustego filmu.





Opis producenta:
Zalecany do bardzo intensywnego nawilżania skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej.
  • Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
  • Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
  • Do codziennego stosowania
  • Nie tłuści odzieży
  • Hypoalergiczny





Koncentrat opakowany jest w wygodną w użyciu tubkę, z otwieranym wieczkiem, zawierającą 200 g produktu. Wieczko jest zabezpieczone folią, więc mamy pewność, że mazidło jest świeże i nikt przed nami do niego nie zaglądał.

Konsystencja jest dość gęsta - coś pośrodku balsamu i masła. Ma białą barwę i delikatny, świeży zapach, który jest charakterystyczny dla całej linii hydrain3. Mnie się bardzo podoba i bardzo żałuję, że aromat szybko ulatuje. Po posmarowaniu skóry pozostawia delikatny film, który nie jest lepki ani nie brudzi ubrań. Po upływie około 20 minut wchłania się całkowicie.


Bardzo ładnie nawilża (co widzę dopiero drugiego dnia) na długi czas ale dla mnie pozostawia jakieś ale... Nie wiem czemu ale nie lubię mojej skóry bezpośrednio po posmarowaniu się nim. Mam wrażenie, że jest niedostatecznie nawilżona i czuję ściąganie. Na drugi dzień efekt jest świetny, zero przesuszenia skóry. Jest ona dodatkowo wygładzona i miła w dotyku. Nasuwa mi się wniosek, że koncentrat potrzebuje trochę czasu by zaczął działać jak powinien. Nie lubię czekać i produkt niekoniecznie przypadł mi do gustu. Raczej nie zdecyduję się na jego ponowny zakup. Koncentrat mnie nie podrażnił ani nie uczulił.




Skład:
Aqua, Glycerin, Cyclomethicone, Butyrospermum Parkii, Sodium Hyaluronate, Urea, paraffinum Liquidum, PEG-100 Stearate Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane Dimethiconol, Xanthan Gum, Stearic Acid, PEG-8 Tocopherol Ascorbul palmitate Ascorbic Acid, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum Triethanolamine.




Cena: około 18 zł / 200 ml




Stosowałyście ten koncentrat?
Jak się u Was sprawdził?



20 komentarzy:

  1. Lubię tą firmę;) Tego produktu jeszcze nie miałam może kiedyś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, całkiem fajny. Tylko nakrętka mi odpadła:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam maskę do twarzy z tej serii, dobrze mi skórę nawilżała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smiesznie ze działa dopiero drugiego dnia. Ja na razie mam tyle balsamów ze na razie nie kupie zadnego nowego

    OdpowiedzUsuń
  5. To jego działanie jakieś dziwne jest :P
    Przyznam, że tak niespecjalnie kuszą mnie produkty tej firmy, może dlatego, że wydają mi się trochę apteczne ... ;) Nie mam nic do apteki, żeby nie było ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no masz szczęście, że nie masz nic do apteki:D ...bo jeszcze prace bym straciła :D
      Dermedic ma fajne kosmetyki ale wydaje mi się, że ich starsza receptura była znacznie lepsza.

      Usuń
  6. Z tym produktem nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam sobie serum zobaczymy jak sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo! jeszcze nie miałam:) wkorzystam stare i się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne to smarowidelko :D zazwyczaj narzekamy, że efekt nawilżenia istnieje zaraz po posmarowaniu, ale na drugi dzien skóra jest już sucha, a tu efekt jest odwrotny i wcale nie jest to lepsze :) myślę, że go nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stosuje inne kosmetyki tego producenta, są naprawdę bardzo dobre.
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również wolę jak kosmetyki dają efekt nawilżenia od razu po ich aplikacji na skórę.

    A owego produktu - nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też się średnio sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie zastanawiałam się nad nim, dzięki za opinię! maxrekl

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety jeszcze z niego nie korzystałam :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten produkt i był ok, ale obecnie używam czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Otrzymałam go w ramach współpracy i niestety taki było dobry, że prawie go zużyłam.

    OdpowiedzUsuń