środa, 1 października 2014

Moje pudełeczka Face&Look :)

Cześć!

Miałam już nie kupować więcej kosmetyków, jednak zostałam skuszona przez wspaniałą zawartość pudełeczek Face&Look, której oprzeć się nie mogłam. Mój wybór padł na boxa z tołpą i kosmetykami mieszanymi, gdzie dwa z nich to moje ukochane Yoskine. Wszystkie produkty są pełnowymiarowe:-) Cena jednego pudełeczka to tylko 39 zł :-)



Box z kosmetykami mieszanymi:


  • Celia nail expert 4 in 1 fast dry top coat
  • Yoskine mikrodermabrazja - szafirowy peeling p/zmarszczkowy do cery normalnej i mieszanej
  • Yoskine - przeciwzmarszczkowy płyn micelarny dla każdego rodzaju cery
  • Joanna sensual - oliwka łagodząca podrażnienia po depilacji, spray.
  • Verona Spa&Wellness - mineralna maseczka oczyszczająca 4D
  • Verona - krem do twarzy i ciała z algami morskimi
  • Green Pharmacy - różany, przeciwzmarszczkowy krem odżywczy
  • Perfecta Body - krem zmiękczający na pękające pięty



Box z tołpą:


  • tołpa® botanic, delikatny płyn micelarny 200 ml
  • tołpa® botanic, gardenia tahitańska, szampon zwiększający objętość 200 ml
  • tołpa® botanic, gardenia tahitańska, odżywka - maska zwiększająca objętość 125 ml 
  • tołpa® botanic, dąb paragwajski, ujędrniający sorbet nawilżający 200 ml
  • tołpa® botanic, czarna róża, odżywczy peeling - masaż do ciała 180 g
  • tołpa® botanic, amarantus, nawilżająca maska rozświetlająca 2x6 ml
  • tołpa® botanic, czarna róża, odżywcza maska - peeling regenerująca 2x6 ml



Jak Wam się podobają boxy?
Skusiłyście się kiedyś na pudełeczka Face&Look?



32 komentarze:

  1. Rewelacyjne pudełeczka :) Szafirowy peeling uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiałam nad tymi boxami, ale nad innymi zawartościami :) W końcu nie wzięłam żadnego, bo nie mogłam się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. na takie pudełeczko z Topłą chętnie skusiłabym się jednak nie ma juz ich w ofercie. Płyn micelarny jest świetny! Jeden z lepszych jakie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za formuła pudełek niw przepadam, ale zawartość stołowy bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość świetna ale i same pudełeczka są mega urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam,że cena kusi,bo fajne te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ja nie widzę nigdzie tego boxu z Tołpą ?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w ciągu kilku godzin został wyprzedany ;)

      Usuń
    2. Znalazłam go ;(( I ubolewam ! Szczęściara z Ciebie :*

      Usuń
  8. fajne te pudełeczka, oby się wszystko sprawdziło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, pierwszy raz widzę te pudełka. To z Tołpą bardzo mi się podoba. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szkoda że nie wiedziałam o tych pudełkach wcześniej :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość ciekawe to Twoje pudeleczko musze przyznac

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tych pudełeczkach, ale zawartość rewelacyjna! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ciekawa zawartość, szkoda, ze niektóre juz wyprzedane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam jedno=)
    Niestety przegapiłam te powyższe pudełka. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. To mieszane pudełeczko wygląda baardzo zachęcająco :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwa pudełka super! Ja jeszcze nie próbowałam zamawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja cały czas się czaję na te pudełka, a później zaglądam do szafy z kosmetykami i stwierdzam,że jeszcze odpuszczę sobie zakupy przez jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yoskine płyn micelarny teraz używam i jestem zadowolona z niego. A Box z Tołpą bardzo mnie ciekawi, bo nie używałam jeszcze tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że nie widziałam boxu z Tołpą. Znając mnie to na pewno bym się na niego skusiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o tych pudełeczkach, Twój wpis na Google+ mnie skusił i widzę, że są na bogato :) to z tołpą to niezły łup :) chyba muszę się bliżej przyjrzeć tym boxom. Dzięki za polecenie ich. Ściskam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właściwie to nigdy wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo nawet nie wiedzialam ze cos taliego jeeest :D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, rzeczywiście pudełeczka warte uwagi, a jeszcze o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pudełko z Tołpą na pewno bym się skusiła, gdybym o nim w porę wiedziała :P

    OdpowiedzUsuń