niedziela, 12 października 2014

Musztarda na paznokciach.

Cześć!

Ten post miał już powstać dawno dawno temu ale zdjęcia mi gdzieś umknęły i dopiero dziś się na nich natknęłam. Chciałabym Wam przedstawić musztardowy lakier z firmy Softer, który otrzymałam jakiś czas temu na spotkaniu blogerek w Kazimierzu Dolnym;-) Kolor ten jest dla mnie niepowtarzalny i pomimo moich dużych lakierowych zbiorów, nie mam identycznego a nawet zbliżonego odcienia do tego. Powiem Wam, że urzekł mnie od pierwszego ujrzenia go w buteleczce;-)



Opis producenta:
Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PRO ACTIVE - kompleksu aktywnych składników wzbogaconych o proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.



Emalia znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 10 ml. Opakowanie jest wygodne i poręczne w użyciu. Posiada dość długi i cienki pędzelek, a aplikacja produktu przebiega bezproblemowo. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka. 


Produkt jest dobrze napigmentowany. Jedna warstwa naprawdę ładnie kryje, jednak do zadowalającego efektu potrzebujemy dwóch. Emalia, dzięki świetnej konsystencji, rozprowadza się równomiernie, nie tworzy przebłysków ani smug. Szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach około 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna delikatnie odpryskiwać. Nie ściera się na końcówkach. Z łatwością się zmywa, nie odbarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.





Cena: w promocji 4 zł / 10 ml


Jak Wam się podoba kolorek?


33 komentarze:

  1. taki inny ten kolor, ale to chyba nie taki kolor który by mi pasował :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, musztarda :D Mnie kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny;) Pierwszy raz na oczy tą firmę widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł zwrócił moja uwagę;). Nie znam tej marki i wolałabym jednak...kolor majonezu;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda dość ładnie, ale u siebie nie widzę tego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem... w buteleczce kolor okropny, ale na paznokciach zyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardziej mi przypomina pomarańczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O myślałam, że będzie kiepsko wyglądał, a wygląda całkiem fajnie na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, choć dla mnie to bardziej pomarańczowy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post! ♥
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy kolorek, na jesień super

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy kolor, tak troszkę wpada w pomarańcz czy to tylko mój monitor przekłamuje? gdzie można kupić tą firmę? jestem ciekawa tego smukłego pędzelka, takie lubię jednak najbardziej, więc może się skuszę na jakiś jesienny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie wpada w pomarańcz, jednak w rzeczywistości przypomina mi odcień musztardy :) Lakiery Softera można kupić w sklepach trendy shop i Drogerii Stars. Mają szeroką gamę kolorystyczną i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  13. Bardzo fajnie wygląda ten odcień ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Jednocześnie zachęcam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://mojaosobistosc.blogspot.com/2014/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i nisepotykany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym sie na taki kolorek nie odważyła,ale wygląda dość fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na paznokciach wygląda niezwykle interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na paznokciach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolorek:)Co prawda nie przypomina mi musztardy ale czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten kolorek! Taki bardzo jesienny ;)
    I faktycznie niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajnie sie prezentuje pasuje do jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam za tym kolorem, ale naprawdę wygląda świetnie na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń