czwartek, 16 października 2014

Pharmaceris N - płyn micelarny do skóry naczynkowej.

Cześć!

Dziś opowiem Wam trochę o płynie micelarnym przeznaczonym do delikatnego oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu Pharmaceris N Puri-Micellar, który ma za zadanie nawilżyć i ukoić skórę z rozszerzonymi naczynkami. W prawdzie nie mam z nimi problemu, jednak zostałam skuszona przez bardzo pozytywną opinię na jego temat. Znajome rekomendowały, że owy produkt rewelacyjnie radzi sobie z demakijażem a przy tym pozostawia skórę nawilżoną i odświeżoną. Jak sprawdził się u mnie? Zapraszam do przeczytania recenzji.



Opis producenta:

WSKAZANIA:
Płyn micelarny polecany do codziennego oczyszczania twarzy i oczu dla skóry naczynkowej. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku. Skutecznie zastępuje tradycyjne środki myjące.

DZIAŁANIE:
Innowacyjna formuła płynu oparta na strukturze micelarnej, skutecznie usuwa makijaż i zanieczyszczenia aktywnie zapobiegając podrażnieniom towarzyszącym oczyszczaniu skóry. Preparat bogaty w witaminę B3 przyspiesza proces regeneracji naskórka, zmniejszając zaczerwienienia. Kompleks protein z ryżu oraz wosku z mango zapewnia odżywienie oraz właściwe nawilżenie skóry.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • Wosk z mango - bogaty we właściwości nawilżające, dogłębnie wnika w skórę i natłuszcza jej warstwy. Chroni i odbudowuje naskórek. Zapobiega uczuciu nadmiernego napięcia skóry.
  • Witamina B3 - poprawia barierę lipidową naskórka, wzmacniając naczynia krwionośne oraz redukując ich widoczność i stopień zaczerwienienia. Stymuluje syntezę kolagenu, reguluje produkcję ceramidów i proces dojrzewania naskórka. Zwiększa nawilżenie i elastyczność skóry oraz zapobiega powstawaniu przebarwień. Wygładza i ujędrnia skórę.
  • Proteiny z ryżu - długotrwale nawilżają skórę wykazując jednocześnie działanie odżywcze.

Jest to produkt:
  • hipoalergiczny
  • bez parabenów
  • bez alergenów
  • bezalkoholowy


Płyn micelarny opakowany jest w plastikową, obustronnie spłaszczoną butelkę z otwieranym wieczkiem, o pojemności 200 ml. Szata graficzna, dzięki ciemnoczerwonym akcentom, pośrednio sugeruje, że produkt przeznaczony jest dla osób borykających się z problemem rozszerzonych naczynek.



Puri-Micellar to klarowny płyn o delikatnym i świeżym zapachu. Mnie jego aromat przypomina ogórka, mojej siostrze z kolei kojarzy się z kwiatami;) Jest neutralny i chwilę po aplikacji ulatnia się ze skóry. Podczas demakijażu produkt nie podrażnia oczu ani twarzy. Niestety nie usuwa dobrze makijażu i trzeba się porządnie i przez długi czas nagimnastykować, by zmyć tusz czy liner. Z pudrem jest nieco łatwiej ale bez użycia wody i żelu myjącego skóra nie jest dobrze oczyszczona. Spektakularnego odświeżenia, nawilżenia czy też poprawy kondycji na mojej buzi nie zauważyłam. Produkt nie pozostawia lepkiej warstwy i szybko się wchłania.

Micel niestety nie przypadł mi do gustu. Myślę, że nie poprawi on kondycji skóry osób borykających się ze skórą naczynkową.


Skład: 
Aqua, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Panthenol, PEG-10 Olive Glicerydes, Disodium EDTA, Allantoin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sorbitol, Ascophyllum Nodsum Extract, Asparagospis Armata Extract, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum.


Cena: około 25 zł / 200 ml



Miałyście styczność z tym płynem micelarnym?
Jak sprawdzał się u Was?



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Moje małe kosmetyczne zakupy :)



Płyn do higieny intymnej, który otrzymałam do przetestowana w ramach współpracy :)



Udało mi się zakwalifikować i otrzymałam bezpłatne próbki pudrów mineralnych :)







29 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię. Poza tym zapas miceli mam ogromny :D Nowości super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej czytam recenzję kosmetyków tej marki i chyba wybiorę się do apteki po coś dla mojej naczynkowej buźki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie tego kosmetyku, w sumie to niewiele produktów marki Pharmaceris znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jesli chodzi o micele zazwyczaj pojawia się Bioderma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. będę tego mice omijała ! ;] a zakupy super !! ;) Evree zaintreresowało mnie !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam kosmetyku, ale zakupy świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego micela i pewnie się nie skuszę na niego :) Ciekawe zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten micel wydawało by się że to coś dla mnie! Ale szkoda że do niczego skoro nie robi co należy dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie,że zrobiłaś recenzję tego płynu micelarnego,będzie idealny dla mojej mamy;))
    Też mam ten szampon z Evree i póki co nie narzekam na niego:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że produkt ten nie usuwa dobrze makijażu z twarzy... Chyba w asortymencie każdej firmy znajdzie się kosmetyk - bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego płynu do higieny intymnej - będę czekała na jego recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam małe problemy z naczynkami, mój makijaż jest zwykle minimalistyczny, więc pewnie ten płyn by się nadał. Teraz używam z Oriflame płyn dwufazowy Ecollagen i jest świetny pod względem nawilżania i wygładzania, co dla mnie też jest ważne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie przepadam za micelami. Fajne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co mam swoich ulubieńców i nie szukam zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aja jeszcze nigdy nie miałąm żadnego micelu:P

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam go jeszcze :) a próbki z pudrem tez bym chętnie przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo wsyztsko poleciłabym go mamie, która i tak się nie maluję, ale do cozysczzania twrazy rano i wieczorem może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja oddałam swój mamie, ponieważ ma problemy z naczynkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go i raczej mnie nie zagości, po pierwsze nie mam problemu z naczynkami, a po drugie, wygląda na to, że są o wiele lepsze micele na rynku ;)
    A jak ładnie te próbki są zapakowane :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie polubiłabym się z nim, preferuję szybki demakijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. póki co mam jeszcze płyn micelarny z Biedronki i nie jest zły, ale rozejrzę się za czymś nowym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego płynu. Jestem wielką fanką micelka z Biedronki - używam od 2 lat i nie zamienię na nic innego :))
    Czy widziałaś już mój konkurs, w którym do wygrania są śniegowce Ugg Australia? Jeśli nie, musisz to nadrobić ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam ten płyn i super był
    bardzo fajny blog będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam tylko płynów micelarnych, ale jeszcze nigdy z tej firmy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat nie do mojej cery, ale marka w ogóle mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że nie zmywa dobrze...
    chciałabym przetestować pudry mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam, fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak do skóry naczynkowej to idealny dla mojej koleżanki, tylko szkoda,że nie jest taki dobry..

    OdpowiedzUsuń