poniedziałek, 27 października 2014

Vagisil-płyn do higieny intymnej o zbalansowanym pH.

Cześć!

Dziś chciałabym Was uświadomić jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja okolic intymnych. Zwykłe mydło, czy żel pod prysznic nie jest odpowiednią pielęgnacją tej strefy a dodatkowo mogą zaburzać równowagę bakteryjną pochwy. Bez dodatkowej ochrony, w postaci odpowiedniego żelu do higieny intymnej, znacznie łatwiej możemy złapać zakażenie bakteryjne czy grzybicze. Ja już wybrałam dla siebie odpowiednią pielęgnację oraz ochronę i mogę cieszyć się kobiecym zdrowiem dzięki płynowi o zbalansowanym ph - Vagisil.


Opis producenta:

Stworzony specjalnie do codziennej pielęgnacji intymnej. Oczyszcza bardzo troskliwie i wspiera naturalne funkcje ochronne.

Intymna pielęgnacja specjalnie skierowana na równowagę pH jest szczególnie wskazana np. w przypadku stresu fizycznego lub emocjonalnego, stosowania konserwantów, aktywności seksualnej, terapii medycznych.

Starannie dobrane składniki pielęgnacji i ochrony:
  •     Kwas mlekowy i kwas cytrynowy wpływają na utrzymanie wartości pH w równowadze.
  •     Nie zawiera mydła, barwników, parabenów.
  •     Bardzo dobra tolerancja potwierdzona ginekologicznie i klinicznie.
  •     Łagodny dla skóry.


Moja opinia:

Żel zamknięty jest w zgrabnej butelce o pojemności 250 ml. Posiada otwierane wieczko, dzięki któremu z łatwością wyciśniemy odpowiednią ilość preparatu. Osobiście wolę pompki w tej postaci produktów ale na szczęście opakowanie nie wyślizguje się z rąk, więc jest ok. Vagisil żel o zbalansowanym pH ma przezroczystą barwę. Posiada piękny orzeźwiający zapach - mnie kojarzy się z zielonym jabłuszkiem. Dawałam go do powąchania wszystkim domownikom i mają takie samo skojarzenie. 

Wystarczy delikatnie większa kropla żelu i bardzo ładnie się pieni. Świadczy to o jego naprawdę dobrej wydajności. Piana jest delikatna i w troskliwy sposób pielęgnuje okolice intymne pozostawiając je świeże na długi czas. Produkt jest łagodny dla skóry. Nie wysusza jej ani nie powoduje podrażnień czy zaczerwienień. Śmiało można go stosować po depilacji.

Jestem osobą, która nie jest podatna na infekcje bakteryjne i grzybicze okolic intymnych ale mimo to, uważam, że żel Vagisil o zbalansowanym pH, dzięki obecności kwasu mlekowego i kwasu cytrynowego, naprawdę świetnie chroni zdrowie kobiet. Dodatkowo rewelacyjnie odświeża na długi czas, co wyróżnia go spośród produktów z tej kategorii. Bardzo się polubiliśmy i na pewno będę do niego wracać.



Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Beatine, Glycerin, Lactitol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lauryl Glucoside, Aloe Barbadensis Extract, Calendula Officinalis, Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Benzethonium Chloride, Polyquanternium-10, Parfum, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Citric Acid.



Cena: około 15 zł / 250 ml




Więcej informacji na temat produktów Vagisil możecie
zasięgnąć na stronie producenta.




17 komentarzy:

  1. mój największy ulubieniec! Kocham go całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ma w składzie SLS. Gdyby nie to, to mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ;) Ale raczej nie skuszę się ;) mAm swoje sprawdzone ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuje tylko Facelle ze względu na dobry skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że warty uwagi, chętnie wypróbuję go :) i mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciałam przetestować ten żel na sobie - jestem nim bardzo zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam go jeszcez, ale wydaje sie fjany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz go widzę, na razie wykańczam Bielendę moją, w zapasie mam Ziaję z kwasem laktobionowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała, bo akurat mój żel do higieny mi się kończy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. do pielęgnacji intymnej mam już swojego ulubieńca;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę tę firmę, z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam swój sprawdzony płyn i na inny póki co chyba się nie zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ! Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Zapraszam na rozdanie z Nivea zestaw pure effect,
    z okazji drugiego życia mojego bloga ! Pozdrawiam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tego żelu jeszcze nie testowałam, ale po przeczytaniu Twojej opinii myślę, że następnym razem sięgnę właśnie po tę markę :) dlasklepow

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że zawiera SLS, bo bym go kupiła

    OdpowiedzUsuń