sobota, 29 listopada 2014

Co robię gdy mnie nie ma?

Hej!

Dawno tutaj nie zaglądałam ale jestem strasznie pochłonięta, jak nie pracą, to nauką dla przyjemności. Zaczęłam poszerzać swoje horyzonty w temacie grafiki komputerowej i powiem Wam, że jest to naprawdę czasochłonne. Dlatego tak mało się tu ostatnio pokazuję. Postaram się jednak szybciutko nadrobić zaległości :)

Dlaczego akurat grafika?
Od zawsze się tym interesowałam ale kiedy zaczęła się praca odeszło to dalekoooo w szary kąt. Niedawno projektowałam plakat dla koleżanki i wyszedł mi świetnie (a naprawdę rzadko bywam zadowolona ze swojej pracy) i dlatego postanowiłam, że nie będę marnowała swojego talentu i trzeba się rozwijać:)


Chciałam Wam się jeszcze pochwalić, że Golden Rose Polska umieścili moje paznokcie na swoim fanpage na fb i całość zobaczyć tutaj :) Zapraszam Was również do przeczytania recenzji na temat lakieru ze zdjęć :)





8 komentarzy:

  1. Ładny kolor, podoba mi się :)
    Mój chłopak jest na studiach i interesuje go grafika komputerowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, rozwijaj się dalej <3 to mega wazne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda grafika zajmuje dość sporo czasu :) Życzę oczywiście dalszych sukcesów i rozwijaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, masz rację rozwijaj swoją pasję

    OdpowiedzUsuń
  5. I takctrzymaj! Trzeba rozwijać swoje pasje i talenty! Tylko pokaz co tam wymyslilas : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, talenty trzeba rozwijać, zwłaszcza, gdy do tego sprawia nam to przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, gratuluję! ja również próbuję zebrać się do podszkolenia z dziedziny grafiki :) dla sklepów

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację:) Nie można marnować talentu!
    :)

    OdpowiedzUsuń