czwartek, 13 listopada 2014

Granitowy piaskowiec od Wibo.

Hej!

Dziś przychodzę do Was podekscytowana, bo właśnie kupiłam Biblię Photoshopa i zamierzam ją przestudiować od deski do deski. Mam nadzieję, że okaże się dla mnie kopalnią wiedzy - bo jak nie to chyba zejdę. Tania nie była:P Także mam już zajęcie na długie jesienne i zimowe wieczory;)


Podczas ostatniej wizyty w Rossmanie kupiłam lakier do paznokci Wibo Wow Granite Sand o numerze 4. Kolor w buteleczce mnie zauroczył, fakturę piasków również lubię dlatego znalazł się w moim koszyku. 

Opis producenta:
Strukturalny lakier do paznokci o piaskowej fakturze granitu. Niepowtarzalna konsystencja nadaje efekt piaskowego manicure pokrytego granitem. Kolorystyka 5 barw jest pochodną ukierunkowania trendów na bycie bliżej natury, z dala od zgiełku i huku modernistycznego świata. Granitowy manikiur długo utrzymuje się na płytce paznokcia. Tworzy bardzo oryginalną fakturę czyniąc paznokcie wyjątkowymi na każdą okazję.


Moja opinia:
Lakier znajduje się w eleganckiej buteleczce, wykonanej z transparentnego szkła, o pojemności 8,5 ml. Opakowanie jest bardzo estetycznie wykonane. Jego prosta szata graficzna i kształt słoiczka przyciągają wzrok. Jest poręczne w użyciu. Produkt posiada wygodny w użyciu pędzelek, o świetnie dopasowanej długości i grubości włosia. Aplikacja przebiega bezproblemowo, aczkolwiek drugą warstwę trochę ciężej nałożyć ze względu na strukturę piasku. Konsystencja jest nieco gęściejsza niż w tradycyjnych lakierach, jednak nie widać wielkiej różnicy. 


Produkt jest dobrze napigmetowany i jedna warstwa naprawdę ładnie kryje. Jeżeli chcemy uzyskać delikatny efekt piaskowego granitu nie musimy nakładać drugiej. Ja jednak zdecydowanie wolę mocniejsze podkreślenie i nakładam dwie warstwy. Na tą ostatnią niestety zużywa się znacznie więcej lakieru. 
Pierwsza warstwa wysycha szybko, na drugą zaś trzeba poczekać trochę dłużej. Niestety zawiodła mnie trwałość lakieru i już po dwóch dniach miałam znacznie starte końcówki, co wyglądało już nieatrakcyjnie i musiałam go zmyć. Nie odpryskuje. Bez problemu się zmywa. Nie wysusza ani nie odbarwia płytki paznokcia.


Tak prezentują się dwie warstwy:


Uważam, że na paznokciach prezentuje się ciekawie i całkiem fajnie. Wolę jednak tradycyjne piaski.


Cena: 7,29 zł / 8,5 ml


Jak Wam się podoba granitowy piaskowiec?
Miałyście już jakieś?



17 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad nim, ale dobrze, że nie kupiłam, bo efekt mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Ja wybrałam jasną wersję - taką waniliową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wybrałam wersję jasną :D Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. Nie podoba mi się szczególnie,coś w nim nie tak :/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ta seria jakoś nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się cała ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę nie mój kolorek, ale źle nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie do końca mi ten kolor odpowiada, ale efekt końcowy bardzo ciekawy :) chrobry

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt fajny,ale wybrałabym inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi ten efekt nie za bardzo przypadł do gustu, te ściemnienia tak sobie się prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam, że te piaski to ajkieś inne piaski ;o mam jeden i chyba z ciekawości zaraz już go użyję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt, tylko niekoniecznie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi tam się bardzo podoba! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. może kupie żonie na prezent ;) co myślicie?
    przeprowadzki

    OdpowiedzUsuń