niedziela, 2 listopada 2014

O dwóch takich podobnych... z Manhattanu ;)

Cześć!

Dziś chciałabym Wam przedstawić dwa lakiery z firmy Manhattan o bardzo podobnym odcieniu, w rzeczywistości wyglądają w buteleczkach niemalże identycznie, pochodzących z dwóch innych serii. Jeden z nich to Quick Dry 60 seconds w odcieniu 81C, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a drugi pochodzi z edycji limitowanej Rock Topia i przypisany mu został numer 4. Mimo, że oba są bardzo podobne to każdy jest inny i ma swój urok:-) 

Z racji tego, że odcienie są do siebie bardzo podobne postanowiłam umieścić je w jednym poście i dokonać porównania. Żeby było bardziej czytelnie postanowiłam zawrzeć najważniejsze informacje w tabelce. Krótko, zwięźle i na temat;-)
*przepraszam za podkreślenia na czerwono, za późno je zauważyłam



Ani na zdjęciach, ani w rzeczywistości tego nie widać ale pędzelki są dokładnie o takiej samej długości i szerokości włosia. Oba lakiery dobrze rozprowadzają się na płytce paznokcia, lecz pierwsza warstwa pozostawia smugi, które po drugiej nie są już widoczne. Zmywają się bardzo dobrze i nie brudzą skórek dookoła. Nie odbarwiają ani nie wysuszają płytki paznokcia.

Rock Topia jest bardziej stonowany i nie rzuca się w oczy - kojarzy mi się z kolorem pistacjowym. Quick Dry zaś jest jaśniejszym neonowym odcieniem tej pistacji i bardziej przyciąga wzrok. Jak dla mnie oba są piękne. Sami zobaczcie :)


Quick Dry 60 seconds
odcień 81C


Rock Topia
odcień 4



Który Wam się bardziej podoba? :)


21 komentarzy:

  1. Podobają mi się obydwa odcienie,w buteleczkach niemal się nie różnią ale na paznokciach widać różnicę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pazurkach widać różnice,bardziej podoba mi sie pierwszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię lakiery manhattan, ale te kolory mi się nie podobają ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie podobne odcienie , ten drugi, ciemniejszy / Rock Topia/ bardziej spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobne bardziej w buteleczce niż na paznokciach
    zdecydowanie jestem za Quick Dry

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki ładnie się prezentują aczkolwiek sama bym się na nie aktualnie nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten jasniejszy jest piękniejszy <3 aż mi się go chce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten pistacjowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 81C zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden lakier Manhattanu i go uwielbiam :)
    Podobają mi się obydwa, ale 81C cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pierwszy sliczny , bardziej zywy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardziej podoba mi się pierwszy, piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oba są ładne - ierwszy super na lato, drugi idealny na chlodniejsza porę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi się ten 81c :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Quick Dry zdecydowanie ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Wszystko napisane jest w tabeli powyżej :)

      Usuń