niedziela, 9 listopada 2014

Promocja Rossman 1 + 1 tańszy kosmetyk do makijażu za grosz!

Hej!

Od juta rusza wyczekiwana przeze mnie promocja Rossmanna 1 + 1 tańszy kosmetyk do makijażu za grosz. Mam już kilka pomysłów, co mi aktualnie potrzeba i taką listę sporządziłam. Myślę, że większość zakupów będzie spontanicznych. Muszę się strzec przed lakierami do paznokci, choć kilka i tak mam zamiar wrzucić do koszyka ;-) 



Moja lista zakupowa:
  • Astor Perfect Stay - podkład + baza odcień 102
  • Rimmel Scandaleyes eyeliner w żelu
  • Lovely Snow Dust - lakier
  • Lakiery piaskowe Wibo

Moja lista jest jak na razie skromna :)


A Wy co planujecie kupić?




9 komentarzy:

  1. Ubolewam, że przypływ gotówki będę miała dopiero pod koniec miesiąca :( Chętnie uzupełniłabym zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nic, ale jeszcze się okaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale mnie nie kusi ta promocja i w sumie nie mam żadnych potrzeb, jeśli chodzi o kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram się dzisiaj do ROSSMANNA - być może coś wpadnie do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wybiorę się do sklepu i zobaczymy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam dzisiaj zajść, ale ostatecznie wolałam szybciej wrócić do domu. Na pewno wpadnę w środę, mam nadzieję, że załapię się na jakieś lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem jedną z nielicznych, która do tej pory nie odwiedziła Rossmanna w celu skorzystania z tej promocji ;) na razie dzielnie się trzymam, zobaczymy jak długo mi się to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamierzam odwiedzić,ale nie wiem czy jeszcze cos tam zastane ;p

    OdpowiedzUsuń