poniedziałek, 10 listopada 2014

Szalona promocja Rossman 1 + 1 - moje zakupy :)

Cześć!

Większości produktów z mojej listy zakupów w Rossmanie niestety nie kupiłam. Mimo, że miałam się wystrzegać lakierów do paznokci to i tak zdecydowałam się na ich kupno. Ale przecież takich kolorów i faktur nie mam w swojej kolekcji;) Aktualnie każdy paznokieć mam pomalowany na inny kolor i się nimi zachwycam:P 


W Rossmanie w Puławach było dziś naprawdę dużo osób. Z trudem przychodziło mi dopchanie się do jakiejkolwiek półki z kolorówką a co dopiero na spokojnie sobie obejrzeć produkty. Nie dało rady. Dookoła wszyscy po chamsku, bez słowa przepraszam, pchali się jak tylko mogli. Istna hołota. Do tego, zamiast sprawdzać dany kosmetyk za pomocą testera, to trzeba było otwierać pełnowymiarowe... Tusz, lakier... a co tam, przecież nic im się nie stanie. Głośno powiedziałam, że biorę lakier z tyłu półki, bo tu widzę wszyscy otwierają produkty pełnowartościowe do kupienia. Obok mnie stała kobieta, która aktualnie otworzyła tusz (nie tester oczywiście), na chwilę się zmieszała a później speszonym głosikiem odpowiedziała, że i ona weźmie z tyłu, bo niestety ludzie tak robią. Śmieszne...


Nie marudzę już i nie przedłużam:) Zapraszam do obejrzenia moich zakupów:)

 Lakiery wibo (od lewej)
- Wow Mix Sand nr 4
Wow Mix Sand nr 3
- Wow Granite Sand nr 3
- Wow Glamour Sand nr 2

 od lewej:
- Lovely Baltic Sand nr 8 (zakochałam się w nim!)
- Wibo Glamour Nails nr 2

 Rimmel Scandaleyes eyeliner w żelu



Odwiedziłam również Drogerię Natura, gdzie jest aktualnie promocja na kremy do rąk z Green Pharmacy.
Nie mogłam się zdecydować, więc wzięłam każdy rodzaj po 1 szt :-)
Cena za 1 krem - 1,99 zł <-- świetna prawda?




Skorzystaliście z promocji w Rossmanie?
Czy u Was też są takie dzikie tłumy?



28 komentarzy:

  1. Świetna cena kremów, to prawda :)
    A lakiery ...bardzo ładne, czekam zatem,aż ujrzę je na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też skorzystałam z promocji na kremy Green Pharmacy, ale wzięłam tylko jeden:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kremy idą jak woda, więc na pewno się nie przeterminują :)

      Usuń
  3. Rossmanna omijam szerokim łukiem, bo pamiętam jak po ostatniej promocji wywiało mój portfel, ale promocja w naturze mnie bardziej zachęciła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedziałam że nie wyjdziesz z Roska bez odpowiedniej liczby lakierów ;) Wybrałaś naprawdę piękne wersje kolorystyczne. Musisz mi wybaczyć ale ja też będę na nie polowała... ściągam od Ciebie bezlitośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chyba zgłupiałam kupując kolejne lakiery :) Bardzo proszę Aniu, ściągaj ode mnie do woli:) Mimo, że w buteleczce wygląda średnio to najpiękniejszy ze wszystkich jest Baltic Sand 8 - polecam :))

      Usuń
  5. Kremy do rąk w super cenie, chyba polecę i kupię. W Rossmannie jeszcze nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie poszłam do Rosska, ale za to poszłam gdzie indziej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy Ty wysmarujesz te kremy ;) mi dziś było nie po drodze z Roskiem a szkoda, bo też miałam ochotę na lakiery :/ ale zakupy w sh zwyciężyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram sie unikać rossmana przez najbliższe dni, bo bym za duzo lakierów kupiła : p

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.99 za krem do rąk ?:) Interes życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez juz sie obkupiłam w Rossmanie :) ale w tym przypadku zainwestowałam coś droższego :) a co 1+1 kusi :) zaczynam pisac notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolor tej pierwszej czerwieni wibo. Ten lakier to jakieś drobinki czy kolor plus błyskotki? Bo nie do końca jestem go w stanie rozgryźć w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier na paznokciu przypomina lakier piórkowy z dodatkiem drobinek. Niedługo zaprezentuję go na blogu :)

      Usuń
  12. Promocja w Naturze swietna naprawde

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe łowy, zazdroszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie skorzystałam z tej promocji, nie miałam o niej pojęcia :c przepiękne zakupy, zawsze chciałam wypróbować żelowy eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne lakiery kupiłaś, ja jeszcze nie byłam w Rossmannie, mam ochotę na jakieś dwa lakiery piaskowe z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszalałaś widzę , ja zastanawiałam się na kupnem tego eyelineru w żelu ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, nie wiedziałam o promocji kremów w Naturze! Może uda mi się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja choćbym chętnie zaszalała,to niestety aktualne środki mi na,to nie pozwalają :-/

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo jakie ładne lakiery przytuliłaś ;))
    A ceny kremów- istne szaleństwo, szkoda, że nie mam Natury w pobliżu ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. W Rossmanie kupiłam korektor i puder, który już zdążyłam rozwalić ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. kremów do rak to jzu masz zapas na poł roku hihih

    OdpowiedzUsuń