sobota, 17 stycznia 2015

Pyszna i zdrowa sałatka z kiełkami.

Cześć!

Z racji tego, że postanowiłam się lżej a za razem zdrowiej odżywiać, w moim menu coraz częściej goszczą sałatki. I dziś przychodzę z przepisem na jedną z nich. Bardzo mi ona smakuje i myślę, że warto ją wypróbować jeżeli jeszcze nie mieliście okazji:-) Jest szybka i łatwa w wykonaniu.


Składniki na sałatkę:
  • 200 g sałaty rzymskiej
  • 250 g pomidorków koktajlowych
  • oliwki (zielone lub czarne)
  • 1 kula sera mozzarella
  • kiełki lucerny (1 opakowanie)
Składniki na sos:
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 2 łyżki octu balsamicznego
  • 2 łyżki wody
  • przyprawa włoska włoska knorr

Wykonanie:
Pomidorki kroimy na ćwiartki, a sałatę szarpiemy na kawałki. Mozzarelle kroimy na kilka części a następnie na plasterki. Oliwki również kroimy na plasterki. Całość posypujemy kiełkami. Przed podaniem polewamy sosem sałatkowym.



Smacznego :-)



21 komentarzy:

  1. mmmm.... wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością wypróbuję! U mnie sałatki są na okrągło, a takiej jeszcze nie robiłam :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pychota. Narobiłaś mi ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie! Aż zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię sałatki, a Twoja faktycznie wygląda na bardzo zdrową :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatki z kiełkami jeszcze nie jadłam,czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiełki uwielbiam na tyle, ze używam ich do wszystkiego:sałatek, kanapek, zup i jako samodzielna przekąskę.
    Twoja sałatka wygląda przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo chcę taką do roboty zabrać :D mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie. Uwielbiam sałatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowo,smacznie i szubko czyli tak jak lubię najbardziej :) Na pewno wypróbuje :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszelkiego rodzaju sąłatki

    OdpowiedzUsuń