czwartek, 22 stycznia 2015

Tołpa botanic czarna róża krem na dzień i na noc.

Cześć!

Jakiś czas temu, sklep online Tołpa, miał rewelacyjną ofertę na kremy do twarzy - dwa w cenie jednego. Żal było z niej nie skorzystać, bo ich produkty są naprawdę godne uwagi. Z racji tego, że uwielbiam zapach serii czarna róża skusiłam się na zakup dwóch produktów z tej linii - odżywczy krem-miód regenerujący na dzień i na noc. Dodatkowo producent zachęcał działaniem, które aktualnie było potrzebne mojej skórze. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdził się u mnie ten duecik, zapraszam do przeczytania recenzji.


Opis produceta:

Odżywczy krem-miód regenerujący na dzień, bogata konsystencja:
krem-miód ma komfortową konsystencję i otulający zapach. Odżywia, nawilża i koi suchą skórę. Eliminuje szorstkość i uczucie ściągnięcia. Wygładza i łagodzi podrażnienia. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Przywraca miękkość i komfort.

Odżywczy krem-miód regenerujący na noc, bogata konsystencja:
krem-miód ma komfortową konsystencję i otulający zapach. Regeneruje, odżywia i koi suchą skórę w czasie snu. Eliminuje szorstkość i uczucie ściągnięcia. Nawilża i łagodzi podrażnienia. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Przywraca elastyczność i komfort.

czarna róża:
- zapobiega uszkadzaniu naturalnej bariery ochronnej skóry
- chroni skórę przed działaniem wolnych rodników
- koi i przywraca komfort



Moja opinia

Oba kremy zapakowane są w tekturowy karton, dodatkowo zabezpieczony taśmą. Jest to bardzo fajne rozwiązanie, gdyż mamy pewność, że nikt przed nami nie zaglądał do środka. Każdy z produktów umieszczony został w aluminiowej tubie, o pojemności 40 ml, która nie zasysa powietrza i bakterii z otoczenia. Przed pierwszym użyciem należy zrobić dziurkę, by móc wycisnąć produkt. Wcześniej jest szczenie zabezpieczony.


Oba preparaty mają bogatą konsystencję i białą barwę. Bardzo dobrze rozprowadzają się na skórze twarzy i szyi. Dość szybko się wchłaniają. Posiadają niesamowity zapach. Jak dla mnie magiczny... Jest słodki, potrafi poprawić nastrój i zrelaksować. Po krótkim czasie ulatnia się z twarzy i nie wyczuwam go od siebie. A szkoda bo mogłabym go ciągle wąchać;-)


Seria czarna róża do twarzy, ma za zadanie zregenerować, odżywić i ukoić suchą skórę. Wyeliminować szorstkość i uczucie ściągania, a także nawilżyć. Rzeczywiście wszystkie swoje zadania spełnia na szóstkę. Po kilku użyciach moja skóra nabrała blasku. Jest sprężysta, jędrna, nawilżona i ukojona. Skończył się problem z poszarpanymi skórkami na nosie, dookoła nosa oraz w obrębie czoła i brody. Mimo bogatej konsystencji produktów, nie powodują one dodatkowego wydzielania sebum w strefie T. Krem na dzień nadaje się pod makijaż. Nie zapycha porów.
Aktualnie są to moje ulubione kremy i polecam je wszystkim, którzy mają borykają się z  nadmiernie przesuszoną i łuszczącą się skórą. Stosowałam je komplementarnie i świetnie poradziły sobie z moimi problemami. 
Opakowanie 40ml wystarcza na około 2 miesiące stosowania.


Skład kremu na dzień:

Skład kremu na noc:


Polecam, ale raczej na zimę. Na lato mogą mieć zbyt bogatą konsystencję.


Cena: 29,99 zł (za 1 krem)


19 komentarzy:

  1. Tej serii jeszcze nie miałam, generalnie u mnie z tołpa bywa srednio choc teraz mam jeden fajny produkt z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że dorwę te kremiki na jakiejś podobnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Topła raczej sprawdza się u mnie. Nie trzeba mnie namawiać dwa razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, na jesień i zimę to zdecydowanie dobre propozycje :) Plus kocham ich zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,że nie wiedziałam o tej promocji bo bym oba wtedy w tej cenie zakupiła
    póki co jeszcze mam kremik,ale jak mi się będzie kończył to pomyślę o tych,a przynajmniej o 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty z Tołpy..zakupię sobie je kiedyś !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie miałam niczego z tej firmy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Tołpy :P Muszę kiedyś coś wypróbować, bo wiele osób chwali ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tołpy nie darzę jakoś uczuciem ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z TOŁPA - choć za często ich nie używam,to jak tylko wpadną w moje ręce od razu się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie,że się sprawdziła u Ciebie ta seria, muszę poszukać czegoś do cery mieszanej

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam tej serii, bo słowo róża w składzie zaczyna zawsze u mnie powodować atak paniki, ale skoro twierdzisz, ze aromat jest ładny i krem nie pachnie różanymi różańcami :) to byłabym skłonna go zakupić bo przeznaczenie idealne dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic z tej firmy, ale jak skończy mi się krem to na pewno na któryś się skuszę;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zbyt dużo kremików, by na coś nowego się skusić...

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam tę serię, ale akurat tych kremów nie miałam :) Miałam za to krem do rąk i bardzo Ci polecam :)
    Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mało kosmetyków z Tołpy miałam, ale coraz bardziej mnie kuszą, a te kremy kuszą by je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kremy, a zapach baaardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń