piątek, 16 stycznia 2015

Trochę nowości :)

Cześć!

Wczoraj byłam w Warszawie na szkoleniu odnośnie obsługi i rozmowy z pacjentem. Wyjechałam wcześniej, jednak i tak się spóźniłam... i to 40 minut!!! Nawigacja źle mnie poprowadziła i tak oto błądziłam po stolicy;-) Wstyd mi było wchodzić tak późno - myślałam, że się na wejściu spalę. Całe szkolenie minęło w przemiłej atmosferze, jednak raczej nic nowego z niego nie wyniosłam. 

Oczywiście później musiałam zajść na chwilkę do galerii i tak oto upolowałam piękną, bawełnianą koszulę z Reserved w świetnej cenie 49,99 zł :)



 Torebka F&F 
(cena około 55 zł)


 Mgiełki Bath&Body Works:
- Cranberry Twinkle 236 ml (35 zł)
- Tokyo lotus & Apple Blossom - mgiełka rozświetlająca
236 ml (35 zł) 


 Floslek masło do ciała liczi i arbuz
240 ml (22,80 zł)


URIAGE HYSEAC A.I.
krem zwalczający zapalne zmiany trądzikowe
40 ml (23,00 zł) 


 Tołpa Botanic czarna róża
odżywczy krem-miód regenerujący na dzień i na noc
każdy po 40 ml (29,99 zł)


 Avene Cleance
- żel oczyszczający 300 ml (27,50 zł)
- maseczka 50 ml (44,80 zł)


Masło do ciała wanilia i argan
300 g, kupione w Biedronce (9,99 zł) 


 Świece zapachowe
(cen nie pamiętam)


I teraz będzie trochę na sportowo :-)
....z racji tego, że zaczynam dbać o swoją kondycję!

 Buty nike i ciężarki o różnej masie (0,5 kg; 1 kg i 3 kg)


Piłka do ćwiczeń o średnicy 65 cm kupiona w Lidlu
(33,00 zł)



Znacie coś z moich kosmetycznych nowości?
Jak dbacie o swoją formę?


14 komentarzy:

  1. krem Uriage bardzo mnie zaciekawił - czekam na reckę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają buty i torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy :)
    z serii wanilia i argan kupiłam sobie mydełko i żel pod prysznic, zapach jest obłędny
    masełka nie widziałam,miałam chęć na peeling ale była parafina to sobie odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości -torebka mega czadowa ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Iskrzące mgiełki - przepadłam <3 no i koszula totalnie w moim stylu :) też zbieram się do ćwiczeń zamówiłam butki i czekam aż przyjdą bo żadnych sportowych nawet nie mam teraz na stanie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować masło z liczi z Flosleku, bardzo lubię ich żele do oczu i serię zimową, to masło na pewno też się sprawdzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka!
    Noo i kosmetyczne nowości apetyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powoli wdrążam ćwiczenia, dietę również ;) Dziś na obiadek serwuję rybkę na parze z warzywami :) Koszula super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości :) Ten żel do mycia twarzy z Avene uwielbiam :) A na masełko w tej wersji liczi i arbuz z Flosleku sama mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń