czwartek, 12 marca 2015

Escada Magnetism - uwiedź swoim magnetyzmem!

Cześć!

Chciałabym przedstawić Wam kolejny zapach, który pokochałam od pierwszego powąchania i jest moją niezmienną miłością już naprawdę kilka dobrych lat. Mogę zatem śmiało stwierdzić, że to aromat ponadczasowy i nadaje się na każde wyjście. Cóż to za perfumy? Przyciągająca swoją magnetyczną mocą Escada Magnetism ;-) 

Występuje ona w dwóch pojemnościach: 50 ml i 75 ml. 



NUTY ZAPACHOWE:
Głowa: ananas, melon, Cassie, liczi, czarna porzeczka, czerwona porzeczka
Serce: kwiat migdałowca, heliotrop, bazylia, zielona nuta, irys, frezja, kminek, magnolia, jaśmin, konwalia, róża
Podstawa: piżmo, paczuli, drzewo sandałowe, wanilia, benzoina, karmel, wetyweria, bursztyn


Perfumy zamknięte są w bardzo eleganckim, jak dla mnie przypominającym kryształ, szklanym flakoniku w kolorze transparentno-wiśniowym/fioletowym. Atomizer działa bez zarzutów i po naciśnięciu rozpyla się delikatną mgiełką. Po aplikacji wyczuwamy zmysłowy i subtelny ale słodki zapach, który jest ponadczasowy i oryginalny. Tętni życiem, szykiem i elegancją. Jest bardzo kobiecy. Nuty zapachowe idealnie ze sobą współgrają i tworzą magnetyczną aurę dookoła osoby, która nimi pachnie. Idealnie sprawdzą się w każdej sytuacji. Zarówno na wieczorne wyjścia jak i do pracy, czy na zakupy. Uważam, że jest idealny na ciepłe i chłodne dni. Utrzymuje się naprawdę długo na skórze.
Nie przebarwia ubrań. Nie wywołuje również reakcji alergicznej na mojej skórze.

Cena: około 150 zł / 75 ml
Znacie ten zapach?
Jakie są Wasze ulubione perfumy?

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zapach:) miałam chyba ze trzy flakony;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te perfumy i kiedyś muszę w końcu je kupić :) Zawsze było mi szkoda na nie kasy, ale warto na taki zapach wydać conieco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na zapachy wiodące na pewno polubiłabym się z tym pachnidłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają śliczny flakonik :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten zapach jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba będzie obniuchać.

    PS. jedyna poprawna forma to "perfumy". Popraw w pierwszym akapicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, zgubiłam literę ;)

      Usuń
  7. Nie miałam ochoty wąchać ale jak tylko będę miała okazję to poniucham, bo widzę kilka moich nut zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kobiece eleganckie ;) ciężko mi taki znaleźć żeby sie podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma bardzo fajne energetyczne opakowanie :) aż chce się powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, ze nie mozna przez monitor powąchac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale polecę do jakiejś perfumerii go obwąchać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam zapachu :-) To przez to, że pracują ze mną w biurze konsultantka Avon i konsultantka Oriflame, a na dodatek konsultantka FM Group. Nie ma siły, zawsze sie na coś skuszę z ich katalogów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię perfumy z AVONu, np. LITTLE GOLD DRESS, nie są drogie, a długo się utrzymują :)

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zapachu, ale chętnie go powącham przy okazji ;) moje ulubione to Thierry Mugler angel i guerlain insolence <3 ciężkie są, ale takie kocham :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja kobieta ma, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten zapach. Długo szukałam "tego jedynego" i chyba dwa miesiące temu na niego trafiłam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. moim ulubionym perfumem sa CK One Shock idealne na ta pore ;)
    bardzo lubie lekkie i odorobine słodkie zapachy ;)
    INADDITIONEVERDAYLIFE

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  19. Uwielbiam ten zapach, jest bardzo kobiecy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń