wtorek, 26 stycznia 2016

Ciało otulone zapachem zmysłowej wiśni.


     Uwielbiam różnego rodzaju kosmetyki zapachowe! Mój nos jest bardzo wyczulony zarówno na aromaty przyjemne jak i niestety te mało atrakcyjne... Mowa będzie na całe szczęście o tych pierwszych. Dziś opowiem o produkcie, który całkowicie mnie urzekł pod każdym względem. Mowa o maśle do ciała z firmy Bielenda - zmysłowa wiśnia. Wiśnia to jeden z moich ulubionych zapachów, chociaż nie... to mój numer 1 :) Zapraszam do zapoznania się z produktem :)



Co o produkcie mówi producent?

Aksamitnie kremowe Masło do ciała o zapachu ZMYSŁOWEJ WIŚNI to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Pojemność 200 ml.

Działanie:
Masło zostało wzbogacone o OLEJ Z CZARNEJ PORZECZKI o silnych właściwościach regenerujących, przeciwstarzeniowych i ochronnych na skórę. Dodatkowa zawartość EKSTRAKTU Z WIŚNI oraz BETAINY wyraźnie poprawia wygląd skóry, nawilża ją i rewitalizuje. Masło kompleksowo pielęgnuje ciało, aktywnie regeneruje naskórek, uelastycznia go, przywraca mu wyjątkową miękkość i gładkość. Intensywny zapach zmysłowej wiśni poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie.

Efekt:
Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym, pachnący, zmysłowym i bardzo apetycznym.

Stosowanie:
Masło wmasować w skórę całego ciała. Do stosowania całorocznego.


Moja opinia

Masło opakowane jest w białe plastikowe pudełeczko, dodatkowo zabezpieczone złotkiem, z odkręcanym wieczkiem. Dzięki takiej formie otwierania, możemy z łatwością nabrać odpowiednią ilość kosmetyku, zobaczyć ile zostało nam do jego końca, a także wykorzystać go w pełni - gdyż bez problemu obcieramy ścianki palcem. Producent dostarcza nam 200 ml produktu o lekkim, różowym zabarwieniu. Konsystencja jest typowa taka jak we wszystkich masłach powinna być - gęsta. Rewelacyjnie rozprowadza się po ciele. Szybko się wchłania nie tworząc przy tym lepkiego filmu na skórze. Skóra jest nawilżona, a efekt ten utrzymuje się przez cały dzień. Ma słodki, przyjemny zapach wiśni. Dla mnie jest cudny - taki do schrupania:) Towarzyszy mi przez kilka godzin. Produkt jest wydajny. Nie spowodował reakcji alergicznej ani podrażnień na mojej skórze.




Skład:



Cena: około 15 zł / 200 ml
(w promocji można upolować za 8,99 zł)


Jeżeli chcecie poznać więcej wiśniowych kosmetyków zapraszam na recenzje:
B&BW Japanesse Cherry Blossom - balsam
B&BW Japanesse Cherry Blossom - mgiełka






11 komentarzy:

  1. Wąchałam w Rossmannie :D! pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego zapach jest urzekający, a działanie nienaganne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego zapach jest urzekający, a działanie nienaganne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno pięknie pachnie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie masełko wiśniowe, tylko do ust i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa zapachu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam balsam do ust o tym zapachu, piękny :)

    OdpowiedzUsuń