czwartek, 7 stycznia 2016

LIRENE nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy.


Bardzo ważnym elementem higieny twarzy jest jej oczyszczanie. Najlepiej robić to dwa razy na dobę - rano i wieczorem. Istotne jest, by dobrać odpowiedni produkt dopasowany do potrzeb naszej skóry. Już jakiś czas temu miałam okazję poznać nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy z Lirene. Jeżeli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził, zapraszam do lektury.

Opis producenta:
To właściwy kosmetyk dla Ciebie, jeśli masz skórę normalną lub mieszaną i oczekujesz, aby żel myjący skutecznie usuwał z twarzy wszelkie zanieczyszczenia, jednocześnie przywracając jej komfort nawilżenia. Żel zapobiega uczuciu suchości i 'ściągnięcia' skóry po umyciu. Kosmetyk odpowiedni dla skóry w każdym wieku. 
  • kompleks delikatnych substancji zmywających - łagodnie usuwa z twarzy makijaż i wszelkie zanieczyszczenia
  • wyciąg z lipy - łagodzi podrażnienia i przywracają skórze zdrowy wygląd
  • gliceryna - dostarcza skórze dodatkową dawkę nawilżenia
Twoja skóra jest idealnie oczyszczona i niewiarygodnie miękka. 



Żel opakowany jest w typową dla żeli do mycia twarzy tubkę z otwieranym wieczkiem o pojemności 150 ml. Na tylnej ściance możemy dojrzeć serię i datę ważności oraz skład. Produkt możemy z łatwością wycisnąć z opakowania, gdyż tubka jest miękka i elastyczna. Ma dość gęstą, żelową konsystencję w barwie błękitno-transparentnej. 

Od razu po otwarciu czuć delikatny kremowy zapach, który umila nam mycie twarzy. Aromat nie utrzymuje się długo - po spłukaniu ulatuje. Bardzo dobrze się pieni, dlatego wystarczy niewielka ilość żelu, by dokładnie oczyścić twarz. Dlatego mogę stwierdzić, że jest wydajny.

Po osuszeniu twarz jest oczyszczona, nawilżona, odświeżona, wygładzona i promienna. Oczywiście w celu wzmocnienia efektu, po jego użyciu, dodatkowo stosuję tonik i krem nawilżający. 

Dzięki nawilżająco-odświeżającemu żelowi do mycia twarzy Lirene moja skóra twarzy przestała się łuszczyć. Świetnie poradził sobie z wyregulowaniem poziomu jej nawilżenia. 


Skład:



Cena: około 14,99 zł / 150 ml


Polecam :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze znam ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go odkąd tylko po niego sięgnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak myłem twarz żelami to go lubiłęm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale mopże kiedyś przy okazji go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel dokładnie oczyszcza skóre i przeciwdziała powstawaniu zaskórników, przynajmniej u mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z tej serii mam peeling enzymatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń