czwartek, 28 stycznia 2016

Złuszczająca maska do stóp L'biotica.

     W zimie, bardzo często, pielęgnacja stóp przechodzi na drugi plan, przez co z skóra staje się zgrubiała, szorstka i nieprzyjemna w dotyku. Osoby, które mają stojącą pracę są narażone na szybsze rogowacenie naskórka, tak właśnie jest w moim przypadku. Dlatego postanowiłam odpowiednio wcześniej zadbać o stopy z "niewielką" pomocą złuszczającej maski do stóp. Jeżeli jesteście ciekawi jak się sprawdziła, zapraszam do przeczytania opinii. 




Co o produkcie mówi producent?

Złuszczająco-peelingująca maska na stopy, w postaci skarpet, wypełnionych aktywnie działającym płynem. 
Profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu.

DZIAŁANIE:
- Maska na bazie aktywnych kwasów roślinnych skutecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek.
- Normalizuje cykl złuszczania, wspomaga odnowę, regeneruje i intensywne wygładza skórę stóp
- Regularnie stosowana zapobiega powstawaniu silnych zrogowaceń.

Maska na bazie aktywnych kwasów roślinnych skutecznie usuwa martwy naskórek, odciski oraz wszelkie zgrubienia i zrogowacenia skóry stóp.
Oprócz działania złuszczającego maseczka pielęgnuje i regeneruje skórę stóp dzięki zawartości mocznika, ekstraktu z owoców papai oraz cytryny. Wyciąg z rumianku delikatnie koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę. 
Po kuracji złuszczającej stopy są idealnie gładkie, miękkie i delikatne.

Odciski i zrogowacenia zaczynają złuszczać się od 4 do 10 dni po użyciu.  W trakcie zabiegu nie należy używać pumeksu, tarki oraz innych środków do usuwania odcisków. Długość procesu złuszczania zależeć będzie kondycji skóry stóp przed zabiegiem. 

Dla utrzymania efektu gładkich stóp zabieg można powtórzyć co 30 dni.

Ważne: Produkt do użytku zewnętrznego. Używać tylko zgodnie z instrukcją nie częściej niż co 25 dni. Nie stosować na podrażnioną lub oparzoną skórę. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. Używać bezpośrednio po otwarciu opakowania.
Ze względu na zawartość aktywnych kwasów, nie zaleca się stosowania produktu w trakcie ciąży.

Sposób użycia:
1. Umyj i osusz stopy.
2. Przetnij opakowanie wzdłuż przerywanej linii. Włóż stopę. Dla lepszego efektu i komfortu zaleca się założyć dodatkowo bawełniane skarpetki.
3. Pozostaw na stopach od 60 do 90 min, zależnie od kondycji stóp.
4. Usuń maskę i zmyj pozostałość płynu ciepłą wodą. Obumarły naskórek zacznie się złuszczać po ok 4-5 dniach.
Przeznaczone do jednorazowego użycia. Rozmiar uniwersalny.



Moja opinia:

Maska znajduje się w białej saszetce, którą wyciągamy z eleganckiego tekturowego opakowania, gdzie znajdują się wszystkie niezbędne informacje odnośnie działania i użytkowania produktu, oraz skład i termin ważności.

Po otworzeniu saszetki naszym oczom ukazuje się transparentna folia, na której dostrzec możemy zielone stopy, co dokładniej informuje nas, że produkt przeznaczony jest właśnie dla nich.



Skarpety mają rozmiar uniwersalny - będą pasowały zarówno na małą jak i naprawdę dużą stopę. Ja się w nich "topiłam", dlatego też, by było mi wygodniej, dodatkowo założyłam na nie przylegające bawełniane skarpety oraz kapcie. Maska jest obficie nawilżona i nie ma mowy, by płyn wysechł podczas jej noszenia. Producent sugeruje, że produkt możemy pozostawić na stopach przez 60 - 90 min. W moim przypadku był to ten dłuższy czas. Bez problemu mogłam się w nich poruszać, jednak postanowiłam, że trochę sobie odpocznę - każdemu się należy odrobina relaksu:) Po upływie wyznaczonego czasu zmyłam pozostały płyn ze stóp. Były pomarszczone tak, jak bym za długo siedziała w wodzie. Efekt złuszczania nastąpił dość późno, bo po 7 dniach. Skóra łuszczyła się przez około 2 tygodnie ale mi to nie przeszkadzało, gdyż jest zima i nie muszę ich pokazywać;) Zwykłe podkolanówki kamuflują łuszczenie w 100%. Po całkowitym złuszczeniu zgrubiałego naskórka, moje stopy stały się bardzo delikatne, miękkie i gładkie a odciski (mam niewielkie) w znacznym stopniu się zmniejszyły. Produkt mnie nie uczulił ani nie wywołaj jakiejkolwiek negatywnej reakcji ze strony skóry.

Maskę polecam, jest świetna!  




Skład:
Alcohol, Aqua, Propylene Glycol, Lactic Acid, Isopropyl Alcohol, Urea, Glycolic Acid, Betaine, Anthemis Nobilis Flower Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Triclosan, Salicylic Acid, Menthol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Parfum



* Zastanawiałam się czy dołączyć zdjęcia łuszczącej skóry, jednak uznałam, że będą trochę niesmaczne.



Cena: około 14 zł / 1 para (40 g)

2 komentarze:

  1. Przydałaby mi się taka maska dla moich stóp :) Najważniejsze, że dobrze złuszcza naskórek i przywraca stopom ładny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam takich skarpetek :D Chętnie bym wypróbowała, choć nie mam raczej problemów ze stopami, ale tak z ciekawości :P

    OdpowiedzUsuń