poniedziałek, 15 lutego 2016

Bell Glam Wear Glossy Colour - lakier z połyskiem.


     Dawno nie pisałam tutaj o tradycyjnych lakierach do paznokci, gdyż moje serce podbiły hybrydy. Mam jednak sporą kolekcję tych pierwszych i szkoda, żeby się zmarnowały. Tym razem na moich płytkach zagościł lakier Bell Glam Wear Glossy Colour o odcieniu 804, który według producenta jest bardzo trwały, super kryjący i posiada wykończenie z połyskiem. Jak się u mnie sprawdził? Zapraszam do przeczytania recenzji.


Bell Glam Wear Glossy Colour 804

Opis producenta:

GLAM WEAR GLOSSY COLOUR
TRWAŁY, SUPERKRYJĄCY LAKIER DO PAZNOKCI Z POŁYSKIEM

Ekskluzywna kolekcja lakierów do paznokci!
Trwały, szybkoschnący lakier do paznokci o niewiarygodnym połysku, utrzymującym się zadziwiająco długo! Doskonale kryje już przy pierwszej warstwie! Unikalna formuła lakieru sprawia, że rozprowadza się on niezwykle szybko i gładko, nie pozostawiając smug i zacieków! Specjalny szeroki pędzelek ułatwia aplikację.

Bell Glam Wear Glossy Colour 804


Moja opinia:

Lakier znajduje się w eleganckiej buteleczce, wykonanej z transparentnego szkła, która mieści w sobie 10 gram produktu. Opakowanie jest wykonane bardzo estetycznie. Jego prosta szata graficzna i kształt słoiczka przyciągają wzrok. Jest poręczne w użyciu. Produkt posiada wygodny w użyciu pędzelek, o świetnie dopasowanej długości i grubości włosia. Aplikacja przebiega bezproblemowo. Konsystencja jest tradycyjna, ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka. 

Bell Glam Wear Glossy Colour 804

Produkt jest dobrze napigmetowany, jednak do idealnego krycia potrzeba dwóch warstw. Pierwsza warstwa wysycha szybko, na drugą zaś trzeba poczekać trochę dłużej. Po wyschnięciu lakier ma piękny połysk. Trwałość jest bardzo dobra, utrzymuje się na paznokciach do 5 dni. Nie odpryskuje. Bez problemu się zmywa. Nie wysusza ani nie odbarwia płytki paznokcia.


Bell Glam Wear Glossy Colour 804


Cena: około 10 zł / 10 g.



Znacie lakiery z serii Glam Wear Glossy Colour?
Jak Wam się podobają?




14 komentarzy:

  1. Kolor jest bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/2016/02/lifestyle-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny róż i ten połysk -podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie się prezentuje na paznokciach, no i ten połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki połysk my kobietki to lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, ale ja trochę zraziłam sie do lakierów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych lakierów, ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Lakiery Bell naprawdę fajnie się sprawdzają :)

      Usuń
  8. Piękny kolorek. <3 Masz śliczne paznokcie. =)

    OdpowiedzUsuń