poniedziałek, 29 lutego 2016

Chic Gloss - błyszczyki od Pierre Rene.


     Jakiś czas temu pisałam, że bardzo lubię różnego rodzaju kosmetyki kolorowe do ust. Mam ich naprawdę pokaźny zbiór, dlatego postaram się część z nich Wam pokazać i napisać jak się sprawdzają. Dziś "pod pióro" wzięłam nawilżające błyszczyki do ust Pierre Rene - Chic Gloss o żelowej formule i intensywnym blasku. Choć za blaskiem na ustach raczej nie przepadam, jednak tym razem zrobię wyjątek i przedstawię kilka kolorów z tej serii, a mianowicie (od lewej):
- 01 Antigue Rose
- 08 Stay Pretty
- 17 Alluring Pink
- 27 Melody Brown

Czy są warte uwagi?

Pierre Rene Chic Gloss błyszczyk 01 08 11 27


Opis producenta:
  • Nowość - szykowne błyszczyki do ust.
  • Nowej generacji formuła o konsystencji żelu gwarantująca głęboki kolor i bardzo intensywny blask.
  • Długotrwały efekt makijażu - zapewnia półpermanentne krycie.
  • Utrzymuje luksusowy poziom nawilżenia.

Pierre Rene Chic Gloss błyszczyk 01 08 11 27


Moja opinia:


Błyszczyki Chic Gloss mają ładne, estetyczne i poręczne opakowania, które mieszczą w sobie 7 ml produktu. Posiadają gruby pędzelek, dzięki któremu szybko i z łatwością się maluje. Krycie, tak jak obiecuje producent, jest półtransparentne. Wystarczy jedna warstwa by zapewnić odpowiedni efekt na ustach. Konsystencja jest żelowa, półpłynna. Równomiernie się rozprowadza. Chic Gloss mają ładny, jednak specyficzny zapach. Jest trochę pudrowy - kojarzy mi się z aromatem z dzieciństwa, jednak nie jestem w stanie sobie przypomnieć, co mogło tak pachnieć. 

Pierre Rene Chic Gloss błyszczyk 01 08 11 27

Błyszczyki rewelacyjnie radzą sobie z nawilżeniem ust. Warstwa kosmetyku jest wyczuwalna, jednak w niczym nie przeszkadza.  Nie rozmazuje się ani nie spływa. Idealnie przylega do warg i utrzymuje się na nich przez kilka godzin. Podczas posiłku produkt wyciera się od wewnętrznej strony ust i należy ponownie go nałożyć. Mimo to, jego trwałość jest zadowalająca. Usuniemy go z łatwością płatkiem kosmetycznym, bez pomocy płynu micelarnego. 

Błyszczyki świetnie sprawdzają się latem - rewelacyjnie nawilżają usta i rozświetlają twarz. 


Pierre Rene Chic Gloss błyszczyk 01 08 11 27



Cena: 12,99 zł / 7 ml


Znacie błyszczyki Chic Gloss?
Jak Wam się podobają?



8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam nic z tej marki. Może jakiś błyszczyk bym wybrała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jako nie mogę przekonać się do błyszczyków, podobają mi się jednak na ustach innych nie moich

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i lubilam, ale nie pamiętam którą wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę klejąca jest konsystencja tych błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze ich nie miałam i chyba pora to zmienić

    OdpowiedzUsuń