poniedziałek, 22 lutego 2016

Manhattan Lotus Effect


     Jakiś czas temu trafiłam na niespotykany kolor lakieru do paznokci, który od razu mnie zachwycił. Jako fanka tego typu produktów nie mogłam przejść obok niego obojętnie i tak stałam się szczęśliwą posiadaczką Manhattan Lotus Effect w odcieniu nr 43K. Nie jest to kolor ani różowy, ani koralowy tylko coś pomiędzy. Jeżeli jesteście ciekawi czy sprawuje się tak dobrze jak wygląda, zapraszam na szybką recenzję. 





Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 11 ml.  Opakowanie jest poręczne i wygodne w użyciu. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, ma odpowiednią grubość i długość, dzięki czemu możemy z łatwością rozprowadzić produkt na płytce paznokcia. Włosie się nie "czochra", ani nie wykręca na boki. Konsystencja nie jest ani gęsta, ani rzadka - jak dla mnie neutralna i bardzo fajna. Produkt z łatwością nabieramy na pędzelek.


Lakier jest dobrze napigmentowany, jednak do idealnego pokrycia potrzebne są dwie warstwy. Rozprowadza się równomiernie na płytce paznokcia, nie tworzy smug ani nie ma przebłysków. Szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna się ścierać na końcówkach i lekko odpryskuje. Zmywa się bardzo dobrze i nie brudzi skórek dookoła. Nie odbarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.



Cena: około 15 zł / 11 ml



Jak Wam się podoba ten kolor?
Bo mnie baaardzo :)


11 komentarzy:

  1. Kolor prześliczny, też zwróciła bym na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor. Lubię te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor najchętniej bym Ci podkradła xd

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek super nadawałby się na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczny kolor! :)

    pozdrawiam,
    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń