piątek, 19 lutego 2016

Niewielkie zakupy ;)


      Postanowiłam uzupełnić trochę swoje zbiory kosmetyczne w większości o produkty, które mi się kończą a bardzo je polubiłam. Dodatkowo też skusiłam się na kilka odcieni lakierów hybrydowych z Semilac. Odkąd pierwszy raz ich użyłam tak przepadłam i ciężko mi się wraca do zwykłych emalii. Wy też tak macie?


Moimi wybrankami z Semilac są:

- 002 Delicate French
- 031 Black Diamond
- 063 Legendary Red
- 083 Burgundy Wine
- 138 Perfect Nude

Zaraz biorę się za ich testowanie :) Urzekły mnie ich kolory na swatchach, ciekawe czy będą takie rewelacyjne w rzeczywistości. 

Skusiłam się jeszcze na zakup nowych kolorów, także niebawem nowa dostawa hybryd Semilac;)




- Szampon Evree (recenzja tutaj)
- Masła do ciała z Bielendy malina oraz wanilia z pistacją
(mam wiśniowe masełko i uwielbiam, dlatego postanowiłam spróbować innych wariantów)
- Płyn micelarny tołpa białe kwiaty (recenzja tutaj)




Znacie któryś produkt z moich kosmetycznych zakupów?
Jakie kolory lakierów Semilac możecie mi polecić?

Zamawiałyście może klipsy do hybryd na aliexpress? Ciekawa jestem ich jakości :)




12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa kolorów na paznokciach :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar kupić sobie w końcu jakiś lakier Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa efektu lakierów na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ta serie biale kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem efektu na paznokciach:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masełka z Bielendy, ale akurat wiśniowe było dla mnie okropne! :) Za to miałam malinowe ze zdjęcia i było super :)

    OdpowiedzUsuń