poniedziałek, 8 lutego 2016

SEMILAC - pink peach milk 047


      W ostatnim czasie coraz modniejszy staje się trend lakierów hybrydowych, głównie marki SEMILAC. Jako, że jestem lakieromaniaczką, nie mogłam powstrzymać tej pokusy (chociaż wytrzymałam kilka miesięcy - o dziwo!) i dołączyłam do posiadaczek lamp UV i lakierów hybrydowych. Najpierw zainwestowałam w tańsze - niestety nie sprawdziły się. W kolejnym etapie zakupiłam kilka odcieni lakierów SEMILAC, z których jestem naprawdę zadowolona. Hybrydy wyparły lakiery tradycyjne i już ciężko mi się do nich wraca;)


Dziś chciałabym Wam zaprezentować jeden z odcieni SEMILAC - a jest nim numerek 

047 PINK PEACH MILK 


Opis producenta:

Charakterystyka: Mocno rozbielony kolor brzoskwini.

Krycie koloru – pełne.

Lakier hybrydowy SEMILAC® łączący w sobie właściwości żelu UV i lakieru do paznokci. Najwyższa technologia produkcji lakieru hybrydowego SEMILAC®, specjalnie dobrane i przygotowane pigmenty nadają mu ostateczną, najwyższej klasy jakość wśród produktów hybrydowych. 

Druga warstwa uwydatnia głębię koloru lakieru hybrydowego.




Moja opinia:

Lakier znajduje się w szklanej buteleczce, w kolorze czarnym, mieszczącej w sobie 7 ml produktu. Kolor opakowania nie jest przypadkowy. Czerń zabezpiecza, by do wnętrza nie dotarły promienie UV, przez które lakier twardnieje i tym samym nie nadaje się do użytku. Produkt posiada wygodny w użyciu pędzelek, dzięki któremu, po wcześniejszym nałożeniu bazy, z łatwością rozprowadzimy kolor na płytce paznokcia. By krycie było idealne potrzebne są trzy warstwy lakieru. Każdą z nich utwardzam w lampie UV przez 2 min, po czym nakładam 1 warstwę topu i również utwardzam 2 min. 




Lakier na paznokciach trzymam przez około 2 tygodnie. Do tego czasu odrost jest jeszcze słabo zauważalny:) Ten okres mija bez jakichkolwiek defektów na płytkach. 



Cena: 29 zł / 7 ml


Macie doświadczenie z lakierami Semilac?
Jakie marki są jeszcze godne polecenia?


11 komentarzy: